Hallo
Ik ben op zoek naar een nieuwe mtb. Liefst een full-suspension. Wil hem gebruiken voor gewone tochten in de Kempen, maar ook om eens mee naar een bikepark te nemen.
Het probleem is dat ik bijna geen enkele fiets vind die groot genoeg is. Ik ben namelijk 202 cm. Ik heb nu een hardtail 23", maar die voelt heel krap aan en ik heb constant last van mijn nek en schouders.
Nu was mijn vraag of misschien iemand modellen kent die groot genoeg zouden (kunnen) zijn.
Alvast bedankt
Grote MTB
Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
-
FenThorWall
- Mountainbiker
- janssis werner
- Mountainbiker
- Location: granville pulse1 . Canyon Nerve AL 9.9 stealth . Cannondale moterra 3
Re: Grote MTB
Post by janssis werner »
Hallo. Kijk eens op de site,s van canyon of andere merken waar je online je maat kan bepalen. Dan weet je al iets of er fietsen zijn die in de buurt komen . Wel uw beenlengte goed nemen , wand ik zat er serreus langs. Heb mijn maat toen maar in een fietsenwinkel laten nemen. Ik weet dat je bij canyon dat kun ingeven met armlengte en romp en zo. Er zullen er nog wel andere zijn voor dat te berekenen. Maar vrees wel dat xl te klein zal zijn . Veel geluk er mee.
Grtjs.
Grtjs.
-
Speedy G.
- Mountainbiker
Re: Grote MTB
Bij Canyon ga je geen mountainbike vinden die groot genoeg is.
Ik ben maar 1m91 en heb hetzelfde probleem.
Trek heeft grotere bikes alsook Merida.
Geen idee van waar je bent maar je kan bij mij hier thuis altijd een XXL full suspension komen testen als je wenst.
Hoe groot is je binnenbeenlengte?
Ik ben maar 1m91 en heb hetzelfde probleem.
Trek heeft grotere bikes alsook Merida.
Geen idee van waar je bent maar je kan bij mij hier thuis altijd een XXL full suspension komen testen als je wenst.
Hoe groot is je binnenbeenlengte?