Welk merk krijgt jouw voorkeur???
Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
- PeeSpecialized
- Mountainbiker
- Location: Specialized EPIC Pro '04 - Specialized Tarmac Sl '06 - Specialized Tricross '07 - Moozes Hurricane
Post by PeeSpecialized »
Ben haast "in love" op mijn Specialized EPIC pro '04. De dual's (shifter+brake lever) van shimano zijn voor mij 300% meegevallen. Fietsje sinds zeer kort verder uitgebreidt...Mavic Crossmax Enduro, XT v-brakes ipv de Avid (Avid is mijn ding niet) en de FOX F80X terralogic '05. Origineel zat hier een RockShox SID Team op....zelden zo'n rommel gezien. Dus nu voor en achter zelfdenkend veersysteem!
Enkel trappen moeten we nog zelf doen!!!
ps. mijn fietsbudgetje is nu echt OP!!!
Enkel trappen moeten we nog zelf doen!!!
ps. mijn fietsbudgetje is nu echt OP!!!
- Robin v Berkel
- Mountainbiker
Post by Robin v Berkel »
mijn voorkeur gaat naar Principia om dat een super merk is 1- ze zijn echt super mooi 2-ze zijn lekker sterk en toch licht 3- je ziet ze nooit
Ik heb andere gestemd,
'k durf wel niet echt uitspreken over welk, had vroeger een mongoose, reed zalig, maar tegenwoordig is het prul. Nu heb ik een Sintessi, tijd ook lekker, maar ik heb nog heel veel te leren over bikes, reden waarom ik geen keuze maakte ligt nogal voor de hand: All American Club, Rocky Mountain vind ik wel beestig schoon bikes, maar die heb ik niet gekocht omwille van de prijs, was zowat het dubbel
'k durf wel niet echt uitspreken over welk, had vroeger een mongoose, reed zalig, maar tegenwoordig is het prul. Nu heb ik een Sintessi, tijd ook lekker, maar ik heb nog heel veel te leren over bikes, reden waarom ik geen keuze maakte ligt nogal voor de hand: All American Club, Rocky Mountain vind ik wel beestig schoon bikes, maar die heb ik niet gekocht omwille van de prijs, was zowat het dubbel
-
Optimo GmC
- Mountainbiker
Post by Optimo GmC »
Ik ken toch al twee mensen die er met één rijden, maar je hebt gelijk, hier in het Antwerpse zegt die naam wel iets, maar verder houdt het op.Magura wrote:Om die reden: Van De PlasRobin v Berkel wrote:3- je ziet ze nooit
- bikinggirl
- Mountainbiker
Post by bikinggirl »
'k heb mij 2 maanden geleden een focus aangeschaft, nog relatief onbekend duits merk, maar ben er tot nu toe zzeer tevreden over!!
-
Giacomelli
- Mountainbiker
Post by Giacomelli »
Wat een discriminatie.....Giacomelli natuurlijk.
Ideaal als instapmodel, betaalbaar, degelijk en robuust.
Ideaal als instapmodel, betaalbaar, degelijk en robuust.