Heeft er iemand al een Edge 25 ?
Kan je wat bevindingen geven aub ?
Wat me vooral interesseert is de batterijdur.
Klopt het dat deze slechts 6 uur bedraagt ?
Want dan is hij nutteloos voor marathons, dat is net waarvoor ik em wil gebruiken.
De bike wat lichter maken en toch de rit registreren en de nodige gegevens kunnen zien onderweg.
Hoe zit het met het geheugen ? Houdt hij enkele ritten bij, of moet je na elke rit syncen ?
Garmin Edge 25
Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
Re: Garmin Edge 25
Deze niet getest op batterijduurBiestie1 wrote:Heeft er iemand al een Edge 25 ?
Kan je wat bevindingen geven aub ?
Wat me vooral interesseert is de batterijdur.
Klopt het dat deze slechts 6 uur bedraagt ?
Want dan is hij nutteloos voor marathons, dat is net waarvoor ik em wil gebruiken.
De bike wat lichter maken en toch de rit registreren en de nodige gegevens kunnen zien onderweg.
Hoe zit het met het geheugen ? Houdt hij enkele ritten bij, of moet je na elke rit syncen ?
Maar met een recente set van 2800mAh en zaken die je niet nodig hebt uit te schakelen en met backlight niet op max moet dat toch vlot 10 a 14h meegaan
Het feit dat je ze zelf kunt wisselen maakt deze toestellen ook net interessant
1 setje extra als zekerheid zou ik altijd meenemen als je een track volgt
Bij een marathon is dat al iets minder van belang
Sinds vrijdag heb ik de Etrex 35 Touch
Die krijgt de volgende dagen een grondige test
Voor alle outdoor en sporttoestellen is er geen reden om na elke rit te syncen
Alle toestellen hebben intern geheugen genoeg (de ene al meer dan de andere welliswaar) waardoor je mits goed beheer makkelijk honderden ritten kunt bijhouden op het toestel
Eerste rit ermee is gedaan. Poepsimpel toestelletje.
Licht en compact, doet wat het moet doen.
@Beny : bij Waypoint wist men toch niet of je de batterij wel kan vervangen door een betere. Ze gaan het navragen bij Garmin. Ik hoop het, want anders heb ik een probleem.
Ik heb em gekocht op uw aanraden, dus als het nu niet kan, verwacht ik garantie van U
Licht en compact, doet wat het moet doen.
@Beny : bij Waypoint wist men toch niet of je de batterij wel kan vervangen door een betere. Ze gaan het navragen bij Garmin. Ik hoop het, want anders heb ik een probleem.
Ik heb em gekocht op uw aanraden, dus als het nu niet kan, verwacht ik garantie van U
Heeft er ondertussen nog iemand dit toestel ?
Als ik mijn rit upload via Garmin Connect, wordt die altijd gecatalogeerd als "hardlopen" ipv. fietsen.
Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen ?
Als ik mijn rit upload via Garmin Connect, wordt die altijd gecatalogeerd als "hardlopen" ipv. fietsen.
Volgens mij een setting bij Garmin ConnectBiestie1 wrote:Heeft er ondertussen nog iemand dit toestel ?
Ga in uw Garmin Connect naar uw activiteitenBiestie1 wrote:Als je ooit vindt dewelke, dan mag je het me laten weten.
Ik vind niks, heb alle settings al doorlopen, ook op het toestel zelf.
(in de klassieke weergave => selecteer daar "alles weergeven")
Dan zie je een grote tabel
Selecteer "snel bewerken"
Daar kan je de type activiteit aanpassen
-
michel uit berg
- Mountainbiker
Post by michel uit berg »
Nog steeds content over het toestel?
Ik heb er ook een besteld voor mijn vrouw.
Is hij makkelijk te bedienen (voor een vrouw
)?
Ik heb er ook een besteld voor mijn vrouw.
Is hij makkelijk te bedienen (voor een vrouw