promotiefilmpje Mountainbike wedstrijd 31 okt 2015
Suikerkaai 81 te Zelzate
" onclick="window.open(this.href);return false;
Filmpje Verkenning parcours
Het parcours kan u en mag u verkennen op uw eigen risico
U kan ook info terug vinden op Website lobstermountainbiketaem
Mountainbike wedsrijd 31 okt 2015 Zelzate
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Re: Mountainbike wedsrijd 31 okt 2015 Zelzate
Gestart bij de recreanten in de middenmoot, met als gevolg dat alles blokkeerde aan de technische stukjes tijdens de 1e ronde.
Maar daarna trok het geheel open, en was het een plezier om er te rijden.
Prachtig mooi berijdbaar parcours, en goede organisatie.
Is er egens een uitslag te vinden?
Maar daarna trok het geheel open, en was het een plezier om er te rijden.
Prachtig mooi berijdbaar parcours, en goede organisatie.
Is er egens een uitslag te vinden?
Last edited by TaurineR on Sat 31 Oct 2015 20:02, edited 1 time in total.
Ik heb de uitslag van de A's verder nog niet.
Bedankt mannen voor deze mooie wedstrijd. Zat goed in elkaar. Net dat circus gedeelte met de hobbels hoeft voor mij niet, maar verder waren de obstakels prima. Met name de heuvel was ideaal zo. Het feit dat ik een boel conditie kwijt ben door klierkoorts kon ik hier niet wegsteken. Met een 13e plaats bij de A's kan ik dan ook niet tevreden zijn.
Bedankt mannen voor deze mooie wedstrijd. Zat goed in elkaar. Net dat circus gedeelte met de hobbels hoeft voor mij niet, maar verder waren de obstakels prima. Met name de heuvel was ideaal zo. Het feit dat ik een boel conditie kwijt ben door klierkoorts kon ik hier niet wegsteken. Met een 13e plaats bij de A's kan ik dan ook niet tevreden zijn.
Dit jaar was het parcours een stuk verbeterd ten op zichte van de voorgaande jaren. Niet meer alleen draaien en keren maar ook wat langere stukken. Nu alleen nog houten obstakels eruit. Die voegen aan het parcours niets toe.
Hallo,
Foto's van onze wedstrijd (+/- 1700) via onze website te zien. Ga naar foto's (logisch) en klik dan op wat je wil zien. (is opgedeeld anders was het bestand te groot)
Met dank aan Barbara en Rudy
Het was een mooie dag figuurlijk en letterlijk en kunnen alleen hopen op hetzelfde voor volgend jaar. Bedankt aan iedereen voor de bijdrage aan een geslaagde editie.
Trouwens toch al wat mailtjes gekregen van mensen die onze organisatie dik in orde vinden, een stimulans om verder te doen zal ik maar zeggen.
groeten,
Franky
Foto's van onze wedstrijd (+/- 1700) via onze website te zien. Ga naar foto's (logisch) en klik dan op wat je wil zien. (is opgedeeld anders was het bestand te groot)
Met dank aan Barbara en Rudy
Het was een mooie dag figuurlijk en letterlijk en kunnen alleen hopen op hetzelfde voor volgend jaar. Bedankt aan iedereen voor de bijdrage aan een geslaagde editie.
Trouwens toch al wat mailtjes gekregen van mensen die onze organisatie dik in orde vinden, een stimulans om verder te doen zal ik maar zeggen.
groeten,
Franky
Ziet er leuk uit, heb zeker interesse om volgend jaar es deel te nemen.
Plaats gerust de info ook enkele weken op voorhand, dan kan ik me beter voorbereiden (praktisch danwel fysiek).
Plaats gerust de info ook enkele weken op voorhand, dan kan ik me beter voorbereiden (praktisch danwel fysiek).
Sportvrienden
Onderstaande filmpje een kleine algemene impressie van vorige week.
http://www.nieuwsblad.be/cnt/blkva_01957561" onclick="window.open(this.href);return false;
groeten lobstermountainbike taem
Onderstaande filmpje een kleine algemene impressie van vorige week.
http://www.nieuwsblad.be/cnt/blkva_01957561" onclick="window.open(this.href);return false;
groeten lobstermountainbike taem