Rocky Mountain Vertex 2016

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
madskatingcow
Mountainbiker
Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Re: Rocky Mountain Vertex 2016

Post by madskatingcow »

Bij plaatsing bestelling klonk het 'zéker vóór Bike Motion, uiteraard. Dat is geen enkel probleem'. Vorige week was het 'rond beursperiodes is het altijd wat drukker, we zijn overboekt'. Hij wist me gisteren op Bike Motion te vertellen nog aan het wachten is op de Industry Nine XD driver :roll: Dat verhaal heb ik eerder bij mijn wielsets met DT Swiss naven nog gehoord. Bestellen die dan geen complete naven met XD Driver ?

Altijd een nieuwe uitleg : wel vooraf het volledige bedrag via overschrijving innen, maar nog nooit 1 wielset geleverd binnen de door hem zelf vooropgestelde termijn ](*,)

Ik zei vooraf op de stand tegen zijn leergast dat er toch geen enkel belet is om de wielen al op te bouwen, omwisselen van de body duurt 5 minuten. Die repliceerde dat er bij alle merken naven andere end- caps aan te pas komen bij wissel van een 10s body naar een XD Driver, waardoor het wiel 1mm dichter naar rechts staat, en bijgevolg de andere richting uit gecentreerd moet worden om in het midden te lopen. Daarom kon het wiel niet op voorhand gemaakt worden. Bij mijn weten vervang je geen end- caps, blijft de velg op exact dezelfde plaats staan, en valt die uitleg te klasseren onder onzin.

Volgende keer misschien hier maar is kijken : http://www.light-wolf.de" onclick="window.open(this.href);return false;
SD2E
Mountainbiker
Location: Scott Scale RC29 2016, Scott Scale 970 2016, Scott CR1SL 2005

Post by SD2E »

Ja das een serieuze wachttijd 8-[
Waarom geen belgische wielbouwer? We hebben hier toch ook wel een paar goeie, misschien minder blabla dan de Hollanders maar daarom niet minder qua werk :wink:
En veel makkelijker/dichter als er iets mis is.
madskatingcow
Mountainbiker

Post by madskatingcow »

Velgen die ik besteld heb zijn nergens anders te vinden.
BertG
Mountainbiker

Post by BertG »

Hier in de Kempen zeggen ze: 'Als je zaken doet met nen Ollander en je bent niet in't zak gezet... dan is em het vergeten' :lol:
Verzetje
Mountainbiker

Post by Verzetje »

Heb ook lang moeten wachten bij wheel tec.
Maar het ziet er wel goed uit. Nog afwachten tot ze op de fiets zitten.

Had ook een setje bij swooth laten maken en dat was veeeeel sneller klaar.
Dat zijn ook zeer goede wielen.
Maar hem kende ik nog van bij hilset.

Beide setjes niets speciaal: wat hope en notubes gerief :lol:
Filthy Phil
Mountainbiker

Post by Filthy Phil »

Hier in Nederland zeggen we: Praatjes vullen geen gaatjes. En daar lijkt het hier wel op. :-?

Uitstekende wielbouwer, maar het succes lijkt nu wel zijn tol te eisen vrees ik... (en moeten wij nog langer wachten op de foto's :lol: )
SD2E
Mountainbiker
Location: Scott Scale RC29 2016, Scott Scale 970 2016, Scott CR1SL 2005

Post by SD2E »

Filthy Phil wrote:Hier in Nederland zeggen we: Praatjes vullen geen gaatjes. En daar lijkt het hier wel op. :-?

Uitstekende wielbouwer, maar het succes lijkt nu wel zijn tol te eisen vrees ik... (en moeten wij nog langer wachten op de foto's :lol: )

Idd dat is hier heel slechte reclame aan het worden!
Natuurlijk, als hij op de xd body wacht heeft het toch geen zin van die wielen te spaken want hij moet ze toch samen opsturen en zonder body kan je er toch niet mee rijden hé. We zouden dan wel al foto's hebben :)
rex 111
Mountainbiker

Post by rex 111 »

Dat duurt hier echt wel heel lang??!! Echt benieuwd naar je nieuwe pareltje! Wat een bike, die RM.
madskatingcow
Mountainbiker

Post by madskatingcow »

De Industry Nine Torch XD body's zijn vorige vrijdag geleverd, via de track & trace link heb ik online kunnen volgen. Deze week zou het dan toch moeten lukken de wielen te spaken en thuis af te leveren :bounce:
rex 111
Mountainbiker

Post by rex 111 »

SUPER!
Post Reply