MTB'ers Mol

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Kristof.
Mountainbiker

Post by Kristof. »

trage luc
Mountainbiker

Post by trage luc »

ok dan zulle we dat eens prepare #-o
maar die ene drinken dan zal je even moeten wachten want ik heb nog ne slakkepas maar een slak kom er ook altijd hé :oops:
$mokeyJoe

Post by $mokeyJoe »

Waarschijnlijk zal ik op beide TT's wel aanwezig zijn,alhoewel ik zaterdags meestal werk...maar we zullen ons es proberen d'r onderuit te klappen veu nie te gan werken! :lol:
@taftje : Veel speciaals moet je niet meenemen naar een tt.
Je fiets,een helm(aangeraden) 3€+ drinkgeld(zoals Kristof meld! :wink: :lol: ) en een goed humeur!
@kristof : Je hoopt dat je s'anderdaags kunt gaan werken...Doe jij je werk graag dat je hoopt om te kunnen werken?(ik vraag het even uit nieuwsgierigheid 8) )Ik probeer me d'r altijd onderuit te klappen om niet te gaan werkenImage :lol:
In elk geval tot een van deez dan...
Groetjes,
$mokeyJoe
Kristof.
Mountainbiker

Post by Kristof. »

Als ge al bijna een maand thuis zit zonder dat je iets deftig kunt doen, ben ik blij dat ik terug kan gaan werken.
Wat onrechtsreeks ook wil zeggen dat ik terug kan beginnen biken. :wink:
$mokeyJoe

Post by $mokeyJoe »

Kristof. wrote:Als ge al bijna een maand thuis zit zonder dat je iets deftig kunt doen, ben ik blij dat ik terug kan gaan werken.
Wat onrechtsreeks ook wil zeggen dat ik terug kan beginnen biken. :wink:
Dat is eens iets anders dan ik in gedachte had!Hou je haaks dan en tot binnenkort! :wink:
trage luc
Mountainbiker

Post by trage luc »

aan het humeur zal het niet ontbreken , in het begin toch niet want dan ben ik nog nie moe maar dat zal snel veranderen , maar het is voor de fun
$mokeyJoe

Post by $mokeyJoe »

Pfff...ik kom er el wat laat mee af...
Ik heb morgen geen vervoer om naar een tt te gaan,maar dat neemt niet weg dat ik thuis ga blijven zitten.
Heeft iemand zin om mee te gaan fietsen.Meer bepaald richting Bloso Kasterlee-Herentals.Ik heb deze in de week nog gedaan en het viel goed mee(3 lussen)
Ik dacht deze dan nog maar eens doen morgen.Ik vertrek vanuit Mol.
Laat maar iets weten...als het nog kan. 8-[
Ik weet het...ik kom er wat laat mee af.
De groetjes dan,
$mokeyJoe
Nielskie
Mountainbiker

Post by Nielskie »

Tip.
Je kan ook vanuit Mol, Luycksgestel of Eersel proberen. Ook heel veel singletracks, en juist over de grens met Postel.

ik kan niet mee in elk geval.
Supernaut
Mountainbiker

Post by Supernaut »

$mokey,nog een paar dagen geduld en ik pik mijn bikeske terug aan't wagonnetje.Alles verloopt vlot met ge weet wel hé.Als alles in orde is zal ik de pees er ook eens gaan opleggen se.
Amuseert u maar in Kasterlee
De groeten
Last edited by Supernaut on Sun 30 Jan 2005 09:57, edited 1 time in total.
$mokeyJoe

Post by $mokeyJoe »

Inderdaad,daar zou ik eens op verkenning moeten gaan.Heb ik nog al gehoord dat het daar prachtig 'vlak' is allemaal.Misschien eens goed om met een paar man af te spreken.Kent er iemand die streek een beetje?
Groetjes,
$mokeyJoe
Post Reply