Is hier nog steeds geen mogelijkheid om opgeslagen koersen (van anderen) nadien te exporteren (downloaden) zonder ze eerst naar je Edge te moeten sturen en vandaar uit te downloaden.
Concreet kan ik opgeslagen koersen instant exporteren vanuit garmin connect?
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Bartosa
hoe route downloaden vanuit garmin connect
Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
Re: hoe route downloaden vanuit garmin connect
Dit kan ik enkel als ik routes (activiteiten) ga opzoeken (van anderen) en deze dan rechtstreeks exporteer, ik zit nu met het "probleem" dat ik een groot aantal van die opgezochte activiteiten opgeslagen heb als koersen (en deze dus snel raadpleegbaar zijn in mijn garmin connect) maar ik had graag enkele van deze "koersen" willen bewerken/aanpassen maar dan heb ik geen mogelijkheid meer om te exporteren.RigolleM wrote:Je kan toch exporteren naar gpx- of tcx bestand?
Wat wel lukt is verzenden naar edge en vandaar dan terug een copie maken maar dit lijkt mij nogal omslachtig, ik vroeg mij af er geen "snellere/betere" manier is ...
Alvast bedankt voor de hulp
Op die manier lukt het niet, maar waarom online bewaren? Ik bewaar ze altijd offline, ben je niet afhankelijk van aanpassingen van bv. Garmin Connect.Bartosa wrote:Wat wel lukt is verzenden naar edge en vandaar dan terug een copie maken maar dit lijkt mij nogal omslachtig, ik vroeg mij af er geen "snellere/betere" manier is ...
Omdat online het voordeel heeft dat ik er overal aankanRigolleM wrote:Op die manier lukt het niet, maar waarom online bewaren? Ik bewaar ze altijd offline, ben je niet afhankelijk van aanpassingen van bv. Garmin Connect.Bartosa wrote:Wat wel lukt is verzenden naar edge en vandaar dan terug een copie maken maar dit lijkt mij nogal omslachtig, ik vroeg mij af er geen "snellere/betere" manier is ...
Bedankt voor je reactie!!!
Maar dan zonder kaart overzicht :), kwestie ik niet zo nen krak ben in ordelijk bestandsbeheer :)RigolleM wrote:Dropbox, Google drive, Onedrive,... zijn ook online beschikbaar
HollapolaRigolleM wrote:Je kan ze bv. allemaal bewaren als GPX en die dan allemaal in één grote GPX- of GDB-bestand bewaren en dan kan je via de kaart zien waar ze zich bevinden:
Damn zo iets zoek ik dus al lang (tips zijn van harte welkom
Allemaal verzamelen kan in bvb Garmin Basecamp waar je indien gewenst daar dan ook allemaal 1 gpx bestand kunt van maken
Wil je ze on-line bijhouden én op kaart zichtbaar én downloadbaar als gpx => bvb gpsies
Je hebt ook 150mB cloudopslag op je garmin account
Deze is zichtbaar én in Basecamp pc én in Basecamp mobile
Wil je ze on-line bijhouden én op kaart zichtbaar én downloadbaar als gpx => bvb gpsies
Je hebt ook 150mB cloudopslag op je garmin account
Deze is zichtbaar én in Basecamp pc én in Basecamp mobile