Specialized
Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
-
Keyser Soze
- Mountainbiker
Post by Keyser Soze »
Ik ben 1m93 lang en rij met nen L. Moet zeker niet groter zijn voor mij ! Heb wel eerder korte benen en lang bovenlichaam.
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019
Epic S-works 2005
Post by madskatingcow »
Hallo iedereen,
heeft iemand ervaring met de Epic S-works 2005? Heb net het frame geassembleerd, maar één ding vind ik toch wel gek :
als je de fiets opneemt met het zadel, hoor en voel je een 'tik' afkomstig van de montagepunten van de demper. Lijkt wel alsof er - af fabriek - al wat speling op de montagepunten van de nieuwe brain zit. Hou je de demper geklemd tegen het frame, ervaar je het geluid niet. Mijn vorige frame, model 2004 vertoonde dit gedrag niet en was gewoon strak wanneer je de fiets opnam. Is dit zo ontworpen of niet?
Bedankt!
heeft iemand ervaring met de Epic S-works 2005? Heb net het frame geassembleerd, maar één ding vind ik toch wel gek :
als je de fiets opneemt met het zadel, hoor en voel je een 'tik' afkomstig van de montagepunten van de demper. Lijkt wel alsof er - af fabriek - al wat speling op de montagepunten van de nieuwe brain zit. Hou je de demper geklemd tegen het frame, ervaar je het geluid niet. Mijn vorige frame, model 2004 vertoonde dit gedrag niet en was gewoon strak wanneer je de fiets opnam. Is dit zo ontworpen of niet?
Bedankt!
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019
Post by madskatingcow »
Alles zit vast op het voorgeschreven koppel. T lijkt echt te komen van de kogelgewrichten aan bijde uiteinden van de demper. Vreemd