Het blijft wel grappig als ge ziet hoe enthousiast toch sommige hunne bocht nemen bij zo e weer.
Moet wel plezant zijn dan met spijkerbanden rijden. :D
mijn fietske wou vorige zondag ook gaan liggen door een ijsplekje... en ik moest spijtiggenoeg volgenSteven® wrote:Deze morgen ook enkele fietsers tegen de vlakte zien gaan, allemaal zonder veel erg.
Het blijft wel grappig als ge ziet hoe enthousiast toch sommige hunne bocht nemen bij zo e weer.![]()
Moet wel plezant zijn dan met spijkerbanden rijden. :D
Roy hebde gij gedronkenroy wrote:Ik ben een paar keer gevallen met de wedstrijd in valdslo eerste ronde deze voor me gingen op hun gevel() en dan moet je natuurlijk aan je stuur snakken en heb je het natuurlijk ook zitten omdat het zo gelad is een maal gewoon gevallen om mijn zij en een keer over de kop omdat ik recht in een diepe geul terecht was gekomen.
Dan nog twee seconden voor dat ze zeggen dat ik moet afstappen dat ik gedubbelt ben val ik nog op mijn bakkes in de bocht op de markt zoals velen trauwens, broek redelijk beshadigd maar nie door maar toch een mooie geshaafde knie aan overgehouden.
Allè,een spoedig herstel,zo te lezen gade redelijk snel terug kunnen biken.En vooral de 2e dag is de dag met de meeste spierpijnmanuel wrote:Vandaag voor de eerste keer echt serieus tegen de vlakte gegaan met mijn mtb. Was op de blauwe route in Oud-Heverlee, afdaling aan Herculessalon. Naar het einde van de afdaling in een geul van het regenwater gesukkeld, evenwicht verloren en vol tegen een boom links van het pad aangeknald. (Mensen die daar voorbijkomen: het stuk schors dat ontbreekt is mijn werk). Enfin, zo te zien valt de schade mee, een hele hoop schaafwonden, met mijn knie een beetje in de grote kettingplaat blijven hangen. De fiets is er ook niet te slecht aan toe, enkel is de zadelpunt afgebroken, grappig zicht (maar ik had toch al zin in iets nieuws. Ik zal me maar voorbereiden op een hoop spierpijn morgen zeker?