Roc 'd Azur 2015
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
-
pompierke 349
- Mountainbiker
Re: Roc 'd Azur 2015
Post by pompierke 349 »
Al iemand zijn nummer gekregen??
Of weet waar deze te vinden??
Of weet waar deze te vinden??
- Vincent199
- Mountainbiker
Post by Vincent199 »
Mijn startnummer heb ik gevonden via de inschrijvingspagina van ASO - Mes épreuves - Ma commande - Voir le detail. Daar vind je al je numéro de dossard.
Qua bandjes rijd ik met TB SS, iets lichter dan de RK maar ik hoop toch voldoende voor mij.
Iemand een GPX van het parcours van de marathon?
Qua bandjes rijd ik met TB SS, iets lichter dan de RK maar ik hoop toch voldoende voor mij.
Iemand een GPX van het parcours van de marathon?
Thx voor de tipVincent199 wrote:Mijn startnummer heb ik gevonden via de inschrijvingspagina van ASO - Mes épreuves - Ma commande - Voir le detail. Daar vind je al je numéro de dossard.
Voor de strava users, heb een event gemaakt: https://www.strava.com/clubs/34100/group_events/71666" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb mijn convocatie ook gehad.
Kan zelf niet gaan. Iemand interesse om de Roc d'Azur op zondag en de marathon op vrijdag over te nemen?
Ik zie dat de inschrijving moet gebeuren met paspoort maar vorige jaren werden er toch ook inschrijvingen verkocht?
Kan zelf niet gaan. Iemand interesse om de Roc d'Azur op zondag en de marathon op vrijdag over te nemen?
Ik zie dat de inschrijving moet gebeuren met paspoort maar vorige jaren werden er toch ook inschrijvingen verkocht?
-
pompierke 349
- Mountainbiker
Post by pompierke 349 »
Idem Renegade control 2.3.vanhovek wrote:startnummers ook gevonden, Hoe weet je nu in welke box je zal starten ?
Renegade Control 2.3 waarschijnlijk.
Iemand ervaring met deze banden??
-
pompierke 349
- Mountainbiker
Post by pompierke 349 »
Blijkbaar zwaar onweer langs daar, iemand die iets meer weet daarover.