ander topic van te koop "andere"
Vragen, opmerkingen, tips, ideeën,.... met betrekking tot de site kan je hier plaatsen.
ander topic van te koop "andere"
Wie zou er nog een topic willen hebben in de sité van mtb waar je nog andere dingen kan verkopen buiten mtb spullen?? Is toch ook makkelijk omdat je dan zaken kan verkopen en dan dat geld in je mtb kan steken... Dus heeft toch iets met mtb te maken hé :colors:
Die redenering is wel erg ver gezocht vind ik.
Ik ben absoluut niet voor zo'n onderdeel te vinden. Dit is en blijft een mountainbike forum, geen verkoopssite.
Als je andere zaken wil verkopen, zijn er genoeg alternatieven om dit te doen:
www.2dehands.be
www.ebay.be
www.marktplaza.be
en nog vele andere...
Ik ben absoluut niet voor zo'n onderdeel te vinden. Dit is en blijft een mountainbike forum, geen verkoopssite.
Als je andere zaken wil verkopen, zijn er genoeg alternatieven om dit te doen:
www.2dehands.be
www.ebay.be
www.marktplaza.be
en nog vele andere...
- P°
- Mountainbiker
- Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic
Waar ik wel aan dacht,weliswaar off-topic,is dat je bepaalde zaken kan 'doneren' aan Mountainbike.be .Bijvoorbeeld de winnaar van de fotowedstrijd kan dan een prijsje meepikken elke maand.Misschien kunnen we dan meer mensen motiveren om mee te doen,want ik vind het eerlijk gezegd geen succes.Deze maand had ik bijv. kaarten van het Autosalon op overschot (die uiteindelijk wel een vinder hebben gevonden).OK,het Autosalon kwam wel wat te vroeg,maar jullie verstaan wel wat ik wou zeggen.
-
Guest
Post by Guest »
Ik kan er best inkomen dat Stijn zijn foto niet echt een winters karakter heeft, maar wat geeft u het recht om deze zomaar uit de competitie te verwijderen? Je hebt ze immers eerst zelf laten meedoen.
Ik krijg het gevoel dat wegens het magere succes van de wedstrijd elke foto werd toegelaten en nu omdat het toch blijkt los te lopen opeens het reglement wel wordt toegepast.
Persoonlijk vond ik dit een van de betere foto's en deze jongen kon zeker een Mountainbike.be t-shirt gebruiken.
Ik krijg het gevoel dat wegens het magere succes van de wedstrijd elke foto werd toegelaten en nu omdat het toch blijkt los te lopen opeens het reglement wel wordt toegepast.
Persoonlijk vond ik dit een van de betere foto's en deze jongen kon zeker een Mountainbike.be t-shirt gebruiken.
Foto is door de mazen van het net geglibd, in het reglement staat echter duidelijk vermeld dat de foto een seizoensgebonden karakter moet vertonen wat met de foto van Stijn zeker niet het geval is.Jojo wrote:Ik kan er best inkomen dat Stijn zijn foto niet echt een winters karakter heeft, maar wat geeft u het recht om deze zomaar uit de competitie te verwijderen? Je hebt ze immers eerst zelf laten meedoen.