Morgen de Chouffe Marathon, zijn er hier nog deelnemers? Voor mij de eerste keer dat ik mee doe aan een wedstrijd in die contreien. Wat het parcours betreft heb ik enkel dit teruggevonden: http://www.gpsies.com/map.do?username=w ... anguage=en" onclick="window.open(this.href);return false;
Als iemand meer informatie heeft is die zeker welkom! Ik ben technisch niet zo aangelegd dus heb wel een beetje schrik voor de afdalingen...
Groetjes,
Johan
15/08/15 Achouffe
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
Johanneman
- Mountainbiker
- G-m@n.
- Mountainbiker
Re: 15/08/15 Achouffe
hoe was het mee gevallen, ik heb er 3:50u over gedaan, vond hem best pittig dit jaar.
- kristof gilis
- Mountainbiker
Post by kristof gilis »
3u48. Was best zwaar ja. Sommige hellingen waren moeilijk berijdbaar.
En gladjes. Gelukkig geen regen
- G-m@n.
- Mountainbiker
idd, het leek meer klimmen als wat anderskristof gilis wrote:3u48. Was best zwaar ja. Sommige hellingen waren moeilijk berijdbaar.
-
brunonaess
- Mountainbiker
Post by brunonaess »
Vond het de moeite. Zowel qua parcours (veel bos, afwisseling technische en minder technische beklimmingen/afdaling) als weersomstandigheden wast goed (goed dat die laatste lus van 30km iets rustiger was). Binnengebold na goeie 5u op de 92km. Leuke combo met de Eneco tour die passeerde achteraf!
- Rode Kogel
- Mountainbiker
Post by Rode Kogel »
Ik heb ook genoten van mijn deelname.
Rond houffalize 'het mtb mekka' had ik wel wat meer technische paden verwacht. Af en toe een niet te mijden diepe plas, forse klimmen, bevoorradingen op een goede afstand maar wel grenadine. Heel lekkere...rijsttaartjes
enig idee waar we de foto's kunnen vinden?
Rond houffalize 'het mtb mekka' had ik wel wat meer technische paden verwacht. Af en toe een niet te mijden diepe plas, forse klimmen, bevoorradingen op een goede afstand maar wel grenadine. Heel lekkere...rijsttaartjes
enig idee waar we de foto's kunnen vinden?
- kristof gilis
- Mountainbiker
- Filip van Nijlen
- Mountainbiker
Post by Filip van Nijlen »
Ik heb fotograaf gezien bijna op het einde waar je door de rivier moest... Foto's nog nergens tegen gekomen maar vermoed dat deze op de chouffamarathon site komen waar er ook van vorig jaar staan.