't Is hem jafiliep72 wrote:Ik heb vernomen dat Jurgen D. ook een zware val heeft gemaakt van 't weekend. Of was hij mee met u?
Kluisbergen - Bloso
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
- prideandglory1891
- Mountainbiker
Re: Kluisbergen - Bloso
Post by prideandglory1891 »
- filiep72
- Mountainbiker
- Location: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15
Tga nog een dag of 3 duren voordat al het blauw/paars uit zijn gezicht verdwenen is
.
Hij heeft ervaring genoeg, maar het zit soms inderdaad in een klein hoekske. (Het gevaar é ).
Hij heeft ervaring genoeg, maar het zit soms inderdaad in een klein hoekske. (Het gevaar é ).
- prideandglory1891
- Mountainbiker
Post by prideandglory1891 »
't Ziet er al veel beter uit zijn gezicht dan toen hij daar lag. Brrrr, dit wil ik niet echt meer zien!filiep72 wrote:Tga nog een dag of 3 duren voordat al het blauw/paars uit zijn gezicht verdwenen is.
Iedereen valt wel eens en als ge de pech hebt dat je echt vol op je gezicht gaat, valt de schade al bij al nog mee.
't Eerste moment dacht ik dat het véél erger was.
Binnenkort zit hij terug op de fiets.
- filiep72
- Mountainbiker
- Location: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15
prideandglory1891 wrote:'t Ziet er al veel beter uit zijn gezicht dan toen hij daar lag. Brrrr, dit wil ik niet echt meer zien!filiep72 wrote:Tga nog een dag of 3 duren voordat al het blauw/paars uit zijn gezicht verdwenen is.
Iedereen valt wel eens en als ge de pech hebt dat je echt vol op je gezicht gaat, valt de schade al bij al nog mee.
't Eerste moment dacht ik dat het véél erger was.
Binnenkort zit hij terug op de fiets.
Gisteren Jurgen gezien. Tgaat al veel beter. Pleisters waren allemaal van zijn gezicht. De draadjes in de binnenkant van zijn lip zitten er nog wel. Max 14 dagen en hij is terug de baan op
-
StevenD92
- Mountainbiker
gisteren de bloso route gedaan , groen blauw rood,
42 km in totaal , maar na 24 tal km kwamen wij aan een boerderij waardat mijn gps aangaf rechtdoor te moeten maar dat was volgens de boer niet juist, we hebben danz elfs de route niet meer terug gevonden ... jammer, hier en daar pijltje die toch ontbreekt lijkt me.. nog mensen dit tegengekomen ?
42 km in totaal , maar na 24 tal km kwamen wij aan een boerderij waardat mijn gps aangaf rechtdoor te moeten maar dat was volgens de boer niet juist, we hebben danz elfs de route niet meer terug gevonden ... jammer, hier en daar pijltje die toch ontbreekt lijkt me.. nog mensen dit tegengekomen ?
Ik vermoed dat je aan die boerderij naar links het veld omhoog moet. Het pad is door een ploeg wat verder dan normaal omgelegd. Iets verder rij je op een schuine wand en kom je aan het Leo Pironpad.StevenD92 wrote:gisteren de bloso route gedaan , groen blauw rood,
- Jemp
- Mountainbiker
De route is onlangs wel wat gewijzigd. Normaal staan op de meeste kruispunten wel pijltjes.
Zelf zie ik niet direct waar je bedoelt aan de boerderij. Geen GPS file?
Zelf zie ik niet direct waar je bedoelt aan de boerderij. Geen GPS file?
-
StevenD92
- Mountainbiker
Ik dacht idd ook links omhoog via de landweg; maar deze was afgesloten door een hekken , toen ik het vroeg aan de boer was die nu ook niet echt zo vriendelijk, zijn duitse scheper ook niet
zou het kunnen dat hij de route blokkeerd?
-
racoonfreak
- Mountainbiker
Post by racoonfreak »
Ja hij blokkeert de route, zie bij commentaren : http://www.mtbroutes.be/routedetail.php?id=70" onclick="window.open(this.href);return false;StevenD92 wrote:Ik dacht idd ook links omhoog via de landweg; maar deze was afgesloten door een hekken , toen ik het vroeg aan de boer was die nu ook niet echt zo vriendelijk, zijn duitse scheper ook niet![]()
Vandaag hield hij ook de "wacht" , maar ik daal daar af via de cabernhol sinds ik dit weet.
Ik doe dus eerst de klim naar het spijkerbos, vervolgens de afdaling en dan opnieuw de klim, bovengekomen doorijden en op de splitsing rechts gaan, vervolgens het straatje rechts nemen na 200 meter, daar volgt een mooie afdaling (cabernhol), en kom je toch op de smissestraat-leo pironpad uit.