Het grote dilemma...
Na vele diplomatieke inspanningen het akkoord van t vrouwtje gekregen om een nieuwe bike te kopen.
Ik rijd nu een jaar op een Cube Acid 29 en k ben overtuigd dat deze sport een blijver is voor mij.
Nu zit ik zoals velen onder jullie het internet af te schuimen naar ervaringen over verschillende fietsen.
De shortlist is dus zoals bovenstaand:
-Cube reaction GTC Race of SL(als er nog een te vinden is)
-een niner EMD of air
-of last but not least een ritchey p29 of 650b(maar dan zuiver voor de kleur)
De laatste 2 zou ik willen opbouwen met een slx - reba of epicon - fulcrum red power hp 29
Ik rijd voornamelijk in de "platte Vlaanders" met af en toe een hellingrit (k durf zelfs berg niet neerschrijven).
Bedankt voor elke reactie - opmerking - mening
Dilemma: Cube reaction - Niner EMD of Ritchey P29/650
Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
Re: Dilemma: Cube reaction - Niner EMD of Ritchey P29/650
Thx Swannie, no cube lover? Je ziet ze wel heeeeel veel natuurlijk.Swannie wrote:Zeker niet de kuub. Met de ander 2 kan je weinig mis doen.
'k vind de Sobre dad ook interessant eigenlijk. Daar lees ik enkel goede reviews van.
En het is een niner air 9 geworden. :)kawa wrote:Van de Niner wordt wel eens gezegd dat ze een beestig goede geo hebben....
'k wacht nu nog op mijn wielen en ik kan gaan testrijden.
Awel peis daj daar veel plezier mee ga beleven!!11kd wrote:En het is een niner air 9 geworden. :)kawa wrote:Van de Niner wordt wel eens gezegd dat ze een beestig goede geo hebben....
Vandaag mijn eerste ritje mee gedaan, en die gaat als een speer. 'k had nooit gedacht dat het zo veel verschil zou maken. 'k Ben in elk geval heel tevreden.SoeteD wrote:Awel peis daj daar veel plezier mee ga beleven!!11kd wrote:En het is een niner air 9 geworden. :)kawa wrote:Van de Niner wordt wel eens gezegd dat ze een beestig goede geo hebben....