Solo's Ride website
Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
- BerggeitCasualFietser
- Mountainbiker
Re: Solo's Ride website
Post by BerggeitCasualFietser »
Aangezien ik gps heb nu, (al moet ik dringend eens wat gaan spelen met dat ding), zou ik toch ook eens dagje naar daar willen komen, zeker als de vriendin is gaan werken :D
- prideandglory1891
- Mountainbiker
Post by prideandglory1891 »
Wij rijden binnenkort nog eens Lowie zijn Spa Ride. Kom gerust mee. Maar als ge daar een hoog gemiddelde verwacht of denkt lekker te kunnen knallen, doeiiiBerggeitCasualFietser wrote:Aangezien ik gps heb nu, (al moet ik dringend eens wat gaan spelen met dat ding), zou ik toch ook eens dagje naar daar willen komen, zeker als de vriendin is gaan werken :D
't Is genieten van begin tot eind, mountainbike met een grote M, lekker technisch maar bijna nergens echt gevaarlijk.
- Headshot
- Mountainbiker
- Location: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder
Wanneer gaan jullie? Als ik vrij ben wil ik wel mee als het mag. Tenzij jullie 15gem rijden daar 
Ik weet niet of jullie voor de full versie gaan, maar van Spa deel 2 heb ik een nieuwe versie die nog niet op de site staat. Indien interesse >>emailprideandglory1891 wrote:Wij rijden binnenkort nog eens Lowie zijn Spa Ride.
- BerggeitCasualFietser
- Mountainbiker
Post by BerggeitCasualFietser »
Nee dat knallen is er al beetje af, al mag ik niet in slaap vallen heprideandglory1891 wrote:Wij rijden binnenkort nog eens Lowie zijn Spa Ride. Kom gerust mee. Maar als ge daar een hoog gemiddelde verwacht of denkt lekker te kunnen knallen, doeiiiBerggeitCasualFietser wrote:Aangezien ik gps heb nu, (al moet ik dringend eens wat gaan spelen met dat ding), zou ik toch ook eens dagje naar daar willen komen, zeker als de vriendin is gaan werken :D![]()
't Is genieten van begin tot eind, mountainbike met een grote M, lekker technisch maar bijna nergens echt gevaarlijk.
Laat maar weten wanneer, ik ben vanaf volgende week twee weken met conge, hangt natuurlijk nog af welke dagen de madam thuis is...
Vertrokken onder de brug in Remouchamps ?Headshot wrote:Za geweest maar tegengehouden na 22km door ne boze garde omdat ik op privéterrein reed
Dan is die 22km dat pad dat geschaafd is geweest .
Daar loopt parallel wel een paadje naar één of ander gebouw , misschien dat stuk ?
Ik ben daar wel een jeep met bos werkers tegengekomen .
- prideandglory1891
- Mountainbiker
Post by prideandglory1891 »
Normaalgezien 25 juliBerggeitCasualFietser wrote:Nee dat knallen is er al beetje af, al mag ik niet in slaap vallen heprideandglory1891 wrote:Wij rijden binnenkort nog eens Lowie zijn Spa Ride. Kom gerust mee. Maar als ge daar een hoog gemiddelde verwacht of denkt lekker te kunnen knallen, doeiiiBerggeitCasualFietser wrote:Aangezien ik gps heb nu, (al moet ik dringend eens wat gaan spelen met dat ding), zou ik toch ook eens dagje naar daar willen komen, zeker als de vriendin is gaan werken :D![]()
Laat maar weten wanneer, ik ben vanaf volgende week twee weken met conge, hangt natuurlijk nog af welke dagen de madam thuis is...
Nee Lowie, we zouden nog eens deel 1 rijden, we moesten wat zoeken hier en daar en nu zal het "iets" makkelijker zijn om enkele twijfel punten te nemenlowie wrote:Ik weet niet of jullie voor de full versie gaan, maar van Spa deel 2 heb ik een nieuwe versie die nog niet op de site staat. Indien interesse >>emailprideandglory1891 wrote:Wij rijden binnenkort nog eens Lowie zijn Spa Ride.
10!! gemiddeld, geen haast, tempo van de traagste.Headshot wrote:Wanneer gaan jullie? Als ik vrij ben wil ik wel mee als het mag. Tenzij jullie 15gem rijden daar
Is wel nog niet 100% zeker dat we gaan, hou je op de hoogte
- Headshot
- Mountainbiker
- Location: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder
Stukje net voor de technische passage over de Chefna.Supernaut wrote:Vertrokken onder de brug in Remouchamps ?Headshot wrote:Za geweest maar tegengehouden na 22km door ne boze garde omdat ik op privéterrein reed
Dan is die 22km dat pad dat geschaafd is geweest .
Daar loopt parallel wel een paadje naar één of ander gebouw , misschien dat stuk ?
Ik ben daar wel een jeep met bos werkers tegengekomen .