Solo's Ride website

Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker

Re: Solo's Ride website

Post by BerggeitCasualFietser »

Aangezien ik gps heb nu, (al moet ik dringend eens wat gaan spelen met dat ding), zou ik toch ook eens dagje naar daar willen komen, zeker als de vriendin is gaan werken :D
Headshot
Mountainbiker
Location: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder

Post by Headshot »

Za geweest maar tegengehouden na 22km door ne boze garde omdat ik op privéterrein reed
lowie
Mountainbiker

Post by lowie »

Headshot wrote:Za geweest maar tegengehouden na 22km door ne boze garde omdat ik op privéterrein reed
je hebt een bericht van me - ben benieuwd
prideandglory1891
Mountainbiker

Post by prideandglory1891 »

BerggeitCasualFietser wrote:Aangezien ik gps heb nu, (al moet ik dringend eens wat gaan spelen met dat ding), zou ik toch ook eens dagje naar daar willen komen, zeker als de vriendin is gaan werken :D
Wij rijden binnenkort nog eens Lowie zijn Spa Ride. Kom gerust mee. Maar als ge daar een hoog gemiddelde verwacht of denkt lekker te kunnen knallen, doeiii :lol:

't Is genieten van begin tot eind, mountainbike met een grote M, lekker technisch maar bijna nergens echt gevaarlijk.
Headshot
Mountainbiker
Location: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder

Post by Headshot »

Wanneer gaan jullie? Als ik vrij ben wil ik wel mee als het mag. Tenzij jullie 15gem rijden daar ;-)
lowie
Mountainbiker

Post by lowie »

prideandglory1891 wrote:Wij rijden binnenkort nog eens Lowie zijn Spa Ride.
Ik weet niet of jullie voor de full versie gaan, maar van Spa deel 2 heb ik een nieuwe versie die nog niet op de site staat. Indien interesse >>email
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker

Post by BerggeitCasualFietser »

prideandglory1891 wrote:
BerggeitCasualFietser wrote:Aangezien ik gps heb nu, (al moet ik dringend eens wat gaan spelen met dat ding), zou ik toch ook eens dagje naar daar willen komen, zeker als de vriendin is gaan werken :D
Wij rijden binnenkort nog eens Lowie zijn Spa Ride. Kom gerust mee. Maar als ge daar een hoog gemiddelde verwacht of denkt lekker te kunnen knallen, doeiii :lol:

't Is genieten van begin tot eind, mountainbike met een grote M, lekker technisch maar bijna nergens echt gevaarlijk.
Nee dat knallen is er al beetje af, al mag ik niet in slaap vallen he ;)
Laat maar weten wanneer, ik ben vanaf volgende week twee weken met conge, hangt natuurlijk nog af welke dagen de madam thuis is...
Supernaut
Mountainbiker

Post by Supernaut »

Headshot wrote:Za geweest maar tegengehouden na 22km door ne boze garde omdat ik op privéterrein reed
Vertrokken onder de brug in Remouchamps ?
Dan is die 22km dat pad dat geschaafd is geweest .
Daar loopt parallel wel een paadje naar één of ander gebouw , misschien dat stuk ?
Ik ben daar wel een jeep met bos werkers tegengekomen .
prideandglory1891
Mountainbiker

Post by prideandglory1891 »

BerggeitCasualFietser wrote:
prideandglory1891 wrote:

Nee dat knallen is er al beetje af, al mag ik niet in slaap vallen he ;)
Laat maar weten wanneer, ik ben vanaf volgende week twee weken met conge, hangt natuurlijk nog af welke dagen de madam thuis is...
Normaalgezien 25 juli
lowie wrote:
prideandglory1891 wrote:Wij rijden binnenkort nog eens Lowie zijn Spa Ride.
Ik weet niet of jullie voor de full versie gaan, maar van Spa deel 2 heb ik een nieuwe versie die nog niet op de site staat. Indien interesse >>email
Nee Lowie, we zouden nog eens deel 1 rijden, we moesten wat zoeken hier en daar en nu zal het "iets" makkelijker zijn om enkele twijfel punten te nemen :-D
Headshot wrote:Wanneer gaan jullie? Als ik vrij ben wil ik wel mee als het mag. Tenzij jullie 15gem rijden daar ;-)
10!! gemiddeld, geen haast, tempo van de traagste.
Is wel nog niet 100% zeker dat we gaan, hou je op de hoogte
Headshot
Mountainbiker

Post by Headshot »

Supernaut wrote:
Vertrokken onder de brug in Remouchamps ?
Dan is die 22km dat pad dat geschaafd is geweest .
Daar loopt parallel wel een paadje naar één of ander gebouw , misschien dat stuk ?
Ik ben daar wel een jeep met bos werkers tegengekomen .
Stukje net voor de technische passage over de Chefna.
Post Reply