merci Lowie,
je mag binnenkort nog een mailtje van mij verwachten, ze staan dit jaar allemaal op de verlanglijst. De koersfiets krijgt een sabbatjaar
grtz
Solo's Ride website
Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
- Headshot
- Mountainbiker
- Location: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder
Re: Solo's Ride website
donderdag staat de eerste opt programma, de solo's ride 55 voor er wat in te komen.
Zijn er hier belangrijke dingen om te weten? veranderingen? stukken niet toegankelijk?
MVG
Zijn er hier belangrijke dingen om te weten? veranderingen? stukken niet toegankelijk?
MVG
Afgelopen weekend was er nog zware ondergrond langs de Ambleve in het eerste deel van het traject en nog wat klauterwerk over gekapte bomen maar niet overdreven.
Stef
Stef
Voor de geinteresseerde .
Afgelopen weekend in Esch wat op een MMMM-versie zwaar liggen afzien .
Daar is de ondergrond perfect berijdbaar .
Wel hier en daar een boompje over de weg , maar slechts 1 keer wat zotte toeren moeten uithalen .
Afgelopen weekend in Esch wat op een MMMM-versie zwaar liggen afzien .
Daar is de ondergrond perfect berijdbaar .
Wel hier en daar een boompje over de weg , maar slechts 1 keer wat zotte toeren moeten uithalen .
- Headshot
- Mountainbiker
- Location: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder
vandaag de solo 55 nog eens gereden en de fiets was toch vuiler dan verwacht
ook het bladerdek was nogal verradelijk met de dikke losse stenen eronder
1 keer goed hard de grond opgezocht, hoe kan ik niet begrijpen, en mooie brede rechte afdaling en ineens tegen 35per uur patat onderuit, arm en knie geschaafd maar wel rit kunnen verder zetten, zal morgen lekker stijf zijn
goe geamuseerd en toch een dikke 5uur onderweg geweest
ook het bladerdek was nogal verradelijk met de dikke losse stenen eronder
1 keer goed hard de grond opgezocht, hoe kan ik niet begrijpen, en mooie brede rechte afdaling en ineens tegen 35per uur patat onderuit, arm en knie geschaafd maar wel rit kunnen verder zetten, zal morgen lekker stijf zijn
goe geamuseerd en toch een dikke 5uur onderweg geweest