5-7-'15 NODRUGS sportswear presents De 6uren van Grembergen

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
964RS
Mountainbiker

Re: 5-7-'15 NODRUGS sportswear presents De 6uren van Grembe

Post by 964RS »

Oké bedankt.....6uur met deze warmte wordt zowiezo zwaar.
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker

Post by BerggeitCasualFietser »

Gisteren nog een aantal stukken gereden bij t passeren, VDS en consoorten hebben hun best gedaan. De bestaande tracks uit de TT van Hamme werden verder toppie gemaakt, en met mijn beperkte vorm was ik al direct in het rood aan het gaan. Voor de mensen die het 6 uur zien zitten, veel sterkte! Zal alleszins fun worden, dat wel....
Pirgy
Mountainbiker

Post by Pirgy »

De dworpse bikers zullen er ook terug bij zijn met 1 ploeg en ik als solo.
De warmte zal de zwaarste tegenstander zijn denk ik. Voor de rest gaan we puuuur genieten!
Tot ZONdag
Gé claxon
Mountainbiker

Post by Gé claxon »

VDS wrote:
John kanon wrote:Dit evenement lijkt mij veel te groots en vooral veel te duur. Is het hier om de fun te doen of om het geld?

Sorry, hier pas ik voor!!!

John :-?

Leuke reactie John,

Is het voor de fun? Nee verre van.
Is het voor het geld? Organiseer zelf eens iets dan weet je hoeveel je er aan over houdt.

Nee het is voor de mountainbike sport. Bij ons in de streek verdwijnen er verschillende MTB wedstrijden. Hier wouden wij iets aan veranderen. MTB wedstrijden hoeven niet alleen in de ardennen te zijn.

30 euro voor een inschrijving kan veel klinken. Maar trek daar al 21% btw van af, de verzekering per persoon, alle huur van materialen, aankoop van paaltjes, lint, huur van tenten, rodekruis posten huren, online inschrijven + team beheer huren, tijdsregistratie voor de 6 uren, wat goodiebags voor alle deelnemers proberen samenstellen, aankoop van de drinkbussen voor de chips in te stoppen, bevoorrading voor alle deelnemers van sportdrank,koeken,fruit,energie gels, huur van podium wagen, ledscherm, kostprijs voor gehuurde materialen bij de gemeente, aankoop materiaal voor snoeiwerken, fotograaf, personen voor de aftermovie te maken, enz enz en waarschijnlijk vergeet ik nog veel dingen.

Als je deleneemt aan de 6 uren en je neemt er BBQ bij kost die BBQ 10€ extra. Bij die 10 euro leggen wij dan zelf nog een stukje bij aangezien het ons meer kost van 10€PP.
In die menu zitten dan ook 3 stukken vlees, groeten, sauzen, brood, enz :)

Dan huren we nog bestek,borden,tafels en stoelen.

Dus vooraleer je zo een uitspraken doet denk dan zelf eerst na. Ik heb u ook niet verplicht in te schrijven he :)

Voor de rest zijn de inschrijvingen gesloten :)

Beste

den John weet wel degelijk waarover hij bezig is!
sorry voor de late reactie maar had het te druk om alles af te zeggen, brouwer, gemeente, politie, sponsors, kermis, rode kruis, bos en groen, het domein van het gravenkasteel, de veldwachter......
ik weet wel net als den John hoeveel voorbereiding dit vraagt.
ik lees hier weinig maar hoop dat het een geslaagde 1e editie was.

Vriendelijke groet

Voorzitter SASbikers.
Last edited by Gé claxon on Mon 06 Jul 2015 21:48, edited 1 time in total.
964RS
Mountainbiker

Post by 964RS »

Was zeker een goed en mooi georganiseerd evenement wat veel potentie heeft. Goede organisatie, toch zeker gezien dat het de eerste editie was. Mijn Complimenten !!!

Al was het rondje niet mijn ding....teveel draaien en keren en hadden voor mij wel wat snelle stukken in mogen zitten. Maarja dat laatste is natuurlijk persoonlijk.

Misschien tot volgend jaar....Want we hebben wel genoten en 6 uur afgezien :-)

Stonden trouwens wel veel fotografen staan deze foto's al ergens op het net.
VDS
Mountainbiker

Post by VDS »

Gé claxon wrote:
VDS wrote:
John kanon wrote:Dit evenement lijkt mij veel te groots en vooral veel te duur. Is het hier om de fun te doen of om het geld?

Sorry, hier pas ik voor!!!

John :-?

Leuke reactie John,

Is het voor de fun? Nee verre van.
Is het voor het geld? Organiseer zelf eens iets dan weet je hoeveel je er aan over houdt.

Nee het is voor de mountainbike sport. Bij ons in de streek verdwijnen er verschillende MTB wedstrijden. Hier wouden wij iets aan veranderen. MTB wedstrijden hoeven niet alleen in de ardennen te zijn.

30 euro voor een inschrijving kan veel klinken. Maar trek daar al 21% btw van af, de verzekering per persoon, alle huur van materialen, aankoop van paaltjes, lint, huur van tenten, rodekruis posten huren, online inschrijven + team beheer huren, tijdsregistratie voor de 6 uren, wat goodiebags voor alle deelnemers proberen samenstellen, aankoop van de drinkbussen voor de chips in te stoppen, bevoorrading voor alle deelnemers van sportdrank,koeken,fruit,energie gels, huur van podium wagen, ledscherm, kostprijs voor gehuurde materialen bij de gemeente, aankoop materiaal voor snoeiwerken, fotograaf, personen voor de aftermovie te maken, enz enz en waarschijnlijk vergeet ik nog veel dingen.

Als je deleneemt aan de 6 uren en je neemt er BBQ bij kost die BBQ 10€ extra. Bij die 10 euro leggen wij dan zelf nog een stukje bij aangezien het ons meer kost van 10€PP.
In die menu zitten dan ook 3 stukken vlees, groeten, sauzen, brood, enz :)

Dan huren we nog bestek,borden,tafels en stoelen.

Dus vooraleer je zo een uitspraken doet denk dan zelf eerst na. Ik heb u ook niet verplicht in te schrijven he :)

Voor de rest zijn de inschrijvingen gesloten :)

Beste

den John weet wel degelijk waarover hij bezig is!
sorry voor de late reactie maar had het te druk om alles af te zeggen, brouwer, gemeente, politie, sponsors, kermis, rode kruis, bos en groen, het domein van het gravenkasteel, de veldwachter......
ik weet wel net als den John hoeveel voorbereiding dit vraagt.
ik lees hier weinig maar hoop dat het een geslaagde 1e editie was.

Vriendelijke groet

Voorzitter SASbikers.

100% begrijp ik u reactie niet echt. Wat uw opsomming te maken heeft met dit begrijp ik ook niet.
Maar dat zal wel aan mij liggen. Naar mijn weten is er ook niets gezegd over de voorbereiding maar tot daar aan toe.

Voor de rest was deze editie zeker geslaagd net zoals de 3 andere dit jaar.

Foto's zullen te zien zijn op http://loekpictures.jalbum.net/6H-We-R- ... rgen-2015/" onclick="window.open(this.href);return false;
Hier komen er regelmatig bij, dus kom zeker nog eens terug kijken. En de aftermovie zal voor binnen weken zijn.
Gé claxon
Mountainbiker

Post by Gé claxon »

In de buurt verdwijnen steeds meer mtb wedstrijden, wel jullie hebben er zelf ook eentje doen verdwijnen.als je voor de eerste maal iets organiseert kijk je na of er op die datum geen andere organisaties zijn.wij zouden vorig weekend onze 8e brugbergrees organiseren na 7 geslaagde edities en telkens het eerste weekend van juli.helaas voor ons hebben veel renners voor jullie gekozen proficiat daarvoor jullie parcour is dan ook veel uitdagender.Alleen jammer dat het doek valt over de BRUGBERGREES.Toch wens ik jullie veel succes de komende jaren misschien kom ik zelf ook eens meerijden want mtb is inderdaad een leuke sport.Spotrtieve groet Gé .
erwin.91
Mountainbiker

Post by erwin.91 »

VDS wrote:Veel singletracks, je zit voor 80% tussen de bomen. Het parcours is sneller als in Hamme en iets minder technisch. Wat wel niet wil zeggen minder zwaar. Er zitten enkele pittige korte klimmen in, en ook een redelijk snel stuk waar ge eens kunt door vlammen. :bounce:

IK heb zowel Hamme als Grembergen solo gereden, ik vind fysiek gezien Grembergen zwaarder dan Hamme.
Parcour was weer dik in orde, heb mij weer goe geamuseerd al heb ik mij na enkele uren toch een paar keer afgevraagd waarom ik mij zelf dat toch aandoe :lol:
Ondertussen toch al gerecupereerd en zie ik vol goesting uit naar volgend jaar.

Aan de organisatie en vrijwilligers nen dikke merci en proficiat en doe zo verder (o)
Post Reply