Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Uitslagen en rondetijden op http://www.chronorace.be" onclick="window.open(this.href);return false;
En hiermee valt het doek over de 10 uren. Het waren 8 mooie edities, bedankt aan iedereen.
Heb dit evenement dit jaar voor de eerste keer gereden. Zat fantastisch in elkaar op gebied van bevoorrading, organisatie, parcours. Jammer dat dit stopt...
Voor mij was het ook de eerste keer dat ik deelnam aan de 10 uren. En dan direct als solorijder. Had nog nooit zo lang op de mtb gereden.
Het was supper,heb me reuze geamuseerd. De sfeer onder de deelnemers vond ik de max. Bedankt aan allen voor deze geslaagde dag.
@De organisatie, misschien jullie beslissing toch herzien!!!
Spijtig dat het stopt hier. Heb 6 edities meegedaan zowel in team als solo. Was altijd fun. Hopelijk begint het te knagen om toch nog een editie te doen. Alvast een dikke mercie aan iedereen van de organisatie.
Wanneer komen de foto's online?