Tt te Oostenrijk periode 08-18/07??

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Post Reply
madness
Mountainbiker

Tt te Oostenrijk periode 08-18/07??

Post by madness »

Met het gezin ga ik 10 dagen naar Innerkrems. Tijdens deze periode zou ik ginds een tt willen rijden. Maar ik zou niet weten hoe of waar ik een database kan raadplegen met een overzicht van georganiseerde tochten. Iemand die me hiermee kan helpen?
Gerlitzen
Mountainbiker

Re: Tt te Oostenrijk periode 08-18/07??

Post by Gerlitzen »

Oostenrijk heeft niet zo een TT traditie, als er iets georganiseerd wordt is dat meestal in een ruimer kader (trophy, jedermannrennen). Een kalender kan je vinden op bikeboard.at. Als je een georganiseerde tocht wil meedoen, dan zal dit eerder via de toeristische dienst, een sportschool of via een fietswinkel om georganiseerd worden en met een gids. Deelname is dan natuurlijk ook duurder dan de gewone toertocht.
madness
Mountainbiker

Re: Tt te Oostenrijk periode 08-18/07??

Post by madness »

Gerlitzen, bedankt voor de info. Het gevoel dat er ginds op een andere manier MTB beleefd wordt had ik al.
Blijkbaar is er een vaste route dat grenst aan het hotel. Hopelijk is dit wat en kan ik me hierop enkel keren uitleven. Bedankt voor je feedback!
Post Reply