Parcours van Rico zijn altijd bello pico
5-7-'15 NODRUGS sportswear presents De 6uren van Grembergen
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- BerggeitCasualFietser
- Mountainbiker
Re: 5-7-'15 NODRUGS sportswear presents De 6uren van Grembe
Post by BerggeitCasualFietser »
Het parcours kennende is het voor de fun, maar snap dat organisatie er ook iets aan wil overhouden he. Tenslotte kan je hier geen 300 man voor laten inschrijven vanwege de luswerking.
Ik ben vooral blij dat er gasten zijn die zoiets willen organiseren. Iedereen bepaalt zelf waar hij/zij zijn/haar geld aan wilt geven, maar ik vind het een koopje als je ziet wat je er allemaal in de plaats voor krijgt.
- VDS
- Mountainbiker
John kanon wrote:Dit evenement lijkt mij veel te groots en vooral veel te duur. Is het hier om de fun te doen of om het geld?
Sorry, hier pas ik voor!!!
John
Leuke reactie John,
Is het voor de fun? Nee verre van.
Is het voor het geld? Organiseer zelf eens iets dan weet je hoeveel je er aan over houdt.
Nee het is voor de mountainbike sport. Bij ons in de streek verdwijnen er verschillende MTB wedstrijden. Hier wouden wij iets aan veranderen. MTB wedstrijden hoeven niet alleen in de ardennen te zijn.
30 euro voor een inschrijving kan veel klinken. Maar trek daar al 21% btw van af, de verzekering per persoon, alle huur van materialen, aankoop van paaltjes, lint, huur van tenten, rodekruis posten huren, online inschrijven + team beheer huren, tijdsregistratie voor de 6 uren, wat goodiebags voor alle deelnemers proberen samenstellen, aankoop van de drinkbussen voor de chips in te stoppen, bevoorrading voor alle deelnemers van sportdrank,koeken,fruit,energie gels, huur van podium wagen, ledscherm, kostprijs voor gehuurde materialen bij de gemeente, aankoop materiaal voor snoeiwerken, fotograaf, personen voor de aftermovie te maken, enz enz en waarschijnlijk vergeet ik nog veel dingen.
Als je deleneemt aan de 6 uren en je neemt er BBQ bij kost die BBQ 10€ extra. Bij die 10 euro leggen wij dan zelf nog een stukje bij aangezien het ons meer kost van 10€PP.
In die menu zitten dan ook 3 stukken vlees, groeten, sauzen, brood, enz :)
Dan huren we nog bestek,borden,tafels en stoelen.
Dus vooraleer je zo een uitspraken doet denk dan zelf eerst na. Ik heb u ook niet verplicht in te schrijven he :)
Voor de rest zijn de inschrijvingen gesloten :)
- VDS
- Mountainbiker
Ahja nog vergeten zeggen
aangezien we een VZW zijn met BTW plicht, hoeven we dan ook nog een boekhouder te hebben en dit kost ons dan ook nog wat per kwartaal.
Voor de rest kijken we uit naar 5juli
en verwelkomen onze deelnemers die begrijpen wat we er in stoppen van tijd en geld.
aangezien we een VZW zijn met BTW plicht, hoeven we dan ook nog een boekhouder te hebben en dit kost ons dan ook nog wat per kwartaal.
Voor de rest kijken we uit naar 5juli
Awel Rico we mogen blij zijn dat er nog mensen zijn zoals u, ik vind persoonlijk 30 euro nog meevallen, ben blij dat er zo organisaties zijn in Belgie zo kan de sport groeien in populariteit en wie weet op termijn krijgen deze organisaties steun van de gemeente zoals elke voetbalploeg in Belgie!VDS wrote:John kanon wrote:Dit evenement lijkt mij veel te groots en vooral veel te duur. Is het hier om de fun te doen of om het geld?
John
Leuke reactie John,
Is het voor het geld? Organiseer zelf eens iets dan weet je hoeveel je er aan over houdt.
Nee het is voor de mountainbike sport. Bij ons in de streek verdwijnen er verschillende MTB wedstrijden. Hier wouden wij iets aan veranderen. MTB wedstrijden hoeven niet alleen in de ardennen te zijn.
30 euro voor een inschrijving kan veel klinken. Maar trek daar al 21% btw van af, de verzekering per persoon, alle huur van materialen, aankoop van paaltjes, lint, huur van tenten, rodekruis posten huren, online inschrijven + team beheer huren, tijdsregistratie voor de 6 uren, wat goodiebags voor alle deelnemers proberen samenstellen, aankoop van de drinkbussen voor de chips in te stoppen, bevoorrading voor alle deelnemers van sportdrank,koeken,fruit,energie gels, huur van podium wagen, ledscherm, kostprijs voor gehuurde materialen bij de gemeente, aankoop materiaal voor snoeiwerken, fotograaf, personen voor de aftermovie te maken, enz enz en waarschijnlijk vergeet ik nog veel dingen.
Als je deleneemt aan de 6 uren en je neemt er BBQ bij kost die BBQ 10€ extra. Bij die 10 euro leggen wij dan zelf nog een stukje bij aangezien het ons meer kost van 10€PP.
Dus vooraleer je zo een uitspraken doet denk dan zelf eerst na. Ik heb u ook niet verplicht in te schrijven he :)
Voor de mensen die het veel te duur vinden, er worden elke week toertochten georganiseerd in het waasland, telkens over de zelfde spannende wegels, en als je echt geen geld wil kwijt zijn hang je fiets aan de haak en koop een paar voetbalschoenen als je geluk hebt kan je er nog geld mee verdienen, je moet dan wel de mentaliteit er bij nemen.
Aan de organisatie doe zo verder en jullie komen er wel, ik zal er alvast bij zijn!
- VDS
- Mountainbiker
Dankuweldannyvk wrote:Awel Rico we mogen blij zijn dat er nog mensen zijn zoals u, ik vind persoonlijk 30 euro nog meevallen, ben blij dat er zo organisaties zijn in Belgie zo kan de sport groeien in populariteit en wie weet op termijn krijgen deze organisaties steun van de gemeente zoals elke voetbalploeg in Belgie!VDS wrote:John kanon wrote:Dit evenement lijkt mij veel te groots en vooral veel te duur. Is het hier om de fun te doen of om het geld?
John
Leuke reactie John,
Voor de mensen die het veel te duur vinden, er worden elke week toertochten georganiseerd in het waasland, telkens over de zelfde spannende wegels, en als je echt geen geld wil kwijt zijn hang je fiets aan de haak en koop een paar voetbalschoenen als je geluk hebt kan je er nog geld mee verdienen, je moet dan wel de mentaliteit er bij nemen.
Aan de organisatie doe zo verder en jullie komen er wel, ik zal er alvast bij zijn!
Bedankt van de woorden, en ik deel uw mening volledig.
Het is altijd iets, organiseer je een wedstrijd op een weiland klaagt men dat het rond paaltjes draaien is, organiseer je iets en je vraagt er geld voor is het te duur, organiseer je ineens niets meer begrijpen ze het niet waarom je stopt, is het een succes dan ben je een dief en vraag je teveel, alleja heb al vanalles gehoord hoor
Tot 5 juli
- BerggeitCasualFietser
- Mountainbiker
Post by BerggeitCasualFietser »
Tsja en durf ook zeggen wat jij bouwt is wel af he. Vorig jaar met jullie TT; vergunningen oud parcours komen niet in orde, awel dan gaan we gelijk de andere kant uit en bouwen we een hele hoop leuke stukjes in
VDS 4 Prez, dan kan er pas gebiked worden
VDS 4 Prez, dan kan er pas gebiked worden
- VDS
- Mountainbiker
Veel singletracks, je zit voor 80% tussen de bomen. Het parcours is sneller als in Hamme en iets minder technisch. Wat wel niet wil zeggen minder zwaar. Er zitten enkele pittige korte klimmen in, en ook een redelijk snel stuk waar ge eens kunt door vlammen.