21-06-2015 Raid des Hautes Fagnes (Malmedy)

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
mattias de clerck
Mountainbiker

Re: 21-06-2015 Raid des Hautes Fagnes (Malmedy)

Post by mattias de clerck »

Ik heb startnummer 1245 en ben alles behalve ne pro :) ik mocht verleden jaar ook in de topbox starten bij mijn eerste deelname aan de rdhf. Heb geen uci licentie! Ma kheb me wel vroeg ingeschreven...
lowie
Mountainbiker

Post by lowie »

mattias de clerck wrote:Ik heb startnummer 1245 en ben alles behalve ne pro :) ik mocht verleden jaar ook in de topbox starten bij mijn eerste deelname aan de rdhf. Heb geen uci licentie! Ma kheb me wel vroeg ingeschreven...
Er is (weeral !) wat misgelopen met het toekennen van sommige startnummers.
Ik raad je aan om niet in de topbox te starten : je gaat je daar niet op je gemak voelen :-)
Nummer laten veranderen hoeft niet : je mag gewoon in een latere box ook starten met dat nummer
Chakam
Mountainbiker

Post by Chakam »

lowie wrote:
mattias de clerck wrote:Ik heb startnummer 1245 en ben alles behalve ne pro :) ik mocht verleden jaar ook in de topbox starten bij mijn eerste deelname aan de rdhf. Heb geen uci licentie! Ma kheb me wel vroeg ingeschreven...
Er is (weeral !) wat misgelopen met het toekennen van sommige startnummers.
Ik raad je aan om niet in de topbox te starten : je gaat je daar niet op je gemak voelen :-)
Nummer laten veranderen hoeft niet : je mag gewoon in een latere box ook starten met dat nummer
Goed om weten ik was al iets gelijkaardig van plan. Geen racer en lage 13 nummer gekregen voor de 65km :lol:
erwin.91
Mountainbiker

Post by erwin.91 »

lowie wrote: Er is (weeral !) wat misgelopen met het toekennen van sommige startnummers.
Dat is goed nieuws se en ik hoef mijn vraag niet te stellen.

Door mijn zeer vroege inschrijving heb ik nr 36, in den top box heb ik niets te zoeken.
Mijn bikemakker staat in box C en ik ga ik dus gewoon samen met mijn bikemakker van uit box C starten :bounce: .
Stubby
Mountainbiker

Post by Stubby »

Lowie,

als ik een top-40 resultaat van de wedstrijd in La Reid kan voorleggen, zou ik dan in de eerste box mogen starten?
lowie
Mountainbiker

Post by lowie »

Stubby wrote:Lowie,

als ik een top-40 resultaat van de wedstrijd in La Reid kan voorleggen, zou ik dan in de eerste box mogen starten?
kom zaterdag of zondag langs mijn info-tent en ik zal zien wat ik voor jekan doen
Dader
Mountainbiker

Post by Dader »

Ik heb een kapotte wagen.
Iemand die mijn startbewijs wil overnemen?
€20
Larwing&
Mountainbiker
Location: Canyon Exceed CF-SLX , Olympia CSL-X2 ,Qube Reaction E Cr 2010

Post by Larwing& »

Dader wrote:Ik heb een kapotte wagen.
Iemand die mijn startbewijs wil overnemen?
€20
voor welke afstand en nr?
RB
Mountainbiker

Post by RB »

Ga deze marathon voor het eerst rijden en heb nog enkele vraagjes:

-aangezien ik geen nummerborden heb toegestuurd gekregen veronderstel ik dat ik deze ter plekke moet gaan afhalen?
-ik sta in de box die om 09:10 vertrekt. Als ik nu later zou zijn door omstandigheden kan ik dan nog altijd in een latere box vertrekken?
- Op de site staat :"Elke renner die de wedstrijd start verklaart in goede gezondheid te verkeren." Is dit iets wat je voor jezelf uitmaakt of moet ik een bewijs hiervan meenemen?

grtz
lowie
Mountainbiker

Post by lowie »

RB wrote:Ga deze marathon voor het eerst rijden en heb nog enkele vraagjes:

-aangezien ik geen nummerborden heb toegestuurd gekregen veronderstel ik dat ik deze ter plekke moet gaan afhalen? >> ja
-ik sta in de box die om 09:10 vertrekt. Als ik nu later zou zijn door omstandigheden kan ik dan nog altijd in een latere box vertrekken? >>ja
- Op de site staat :"Elke renner die de wedstrijd start verklaart in goede gezondheid te verkeren." Is dit iets wat je voor jezelf uitmaakt of moet ik een bewijs hiervan meenemen? >> geen bewijs nodig

grtz
Post Reply