21-06-2015 Raid des Hautes Fagnes (Malmedy)
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Re: 21-06-2015 Raid des Hautes Fagnes (Malmedy)
VOLGERS
Aan de info-tent vind je vanaf zaterdag 18 uur bij mij de plannetjes met locaties die vlot te bereiken zijn en de coördinaten.
Vanaf morgen-middag zijn de coördinaten al ter beschikking door een pb naar me te zenden met je email-adres.
De bijhorende plannetjes kan je dan later ter plaatse komen halen.
Aan de info-tent vind je vanaf zaterdag 18 uur bij mij de plannetjes met locaties die vlot te bereiken zijn en de coördinaten.
Vanaf morgen-middag zijn de coördinaten al ter beschikking door een pb naar me te zenden met je email-adres.
De bijhorende plannetjes kan je dan later ter plaatse komen halen.
Last edited by lowie on Wed 17 Jun 2015 12:24, edited 1 time in total.
-
vinokourov
- Mountainbiker
Post by vinokourov »
Komende dagen wat regen voorspeld in Malmedy. Hopelijk houdt het parcours zich droog. 
VOLGERS
intussen hebben we een overzicht en de plannetjes op facebook geplaatst
" onclick="window.open(this.href);return false;
en doorbladeren voor de plaanetjes
gedrukte exemplaren liggen vanaf zaterdagavond in mijn info-tentje
intussen hebben we een overzicht en de plannetjes op facebook geplaatst
" onclick="window.open(this.href);return false;
en doorbladeren voor de plaanetjes
gedrukte exemplaren liggen vanaf zaterdagavond in mijn info-tentje
Fikse parcourswijziging voor de 90 km blijkbaar. We doen nu ook de lange lus "over de hoge venen" om te dalen richting laagste punt. Vind het jammer dat we nu een mooi stuk van de finale missen.
Welke hellingen missen we nu precies?
5peedy wrote:Fikse parcourswijziging voor de 90 km blijkbaar. We doen nu ook de lange lus "over de hoge venen" om te dalen richting laagste punt. Vind het jammer dat we nu een mooi stuk van de finale missen.Welke hellingen missen we nu precies?
vanavond laat verduidelijking (vertrek zo meteen naar Malmedy voor de laatste samenkomst)
Ik vermoed dat het vooral voor betere spreiding van het verkeer is. Zelf weing last gehad van verkeer de voorbije jaren op de 90, maar ik zit dan ook in het traagste kwart. :) Ik vermoed dat het stuk waar eerst de 90 en 115 samenkwamen en iets daarna de 65 km, het de voorbije jaren soms wel zeer druk zal geweest zijn.
Zelf vind ik het jammer om die finale te missen. Mijn eerste keer reed ik de 65 km en toen al kriebelde het om op het eind een langere afslag te pakken. Daarom daarna telkens de 90 gereden.
Zelf vind ik het jammer om die finale te missen. Mijn eerste keer reed ik de 65 km en toen al kriebelde het om op het eind een langere afslag te pakken. Daarom daarna telkens de 90 gereden.
- BerggeitCasualFietser
- Mountainbiker
Post by BerggeitCasualFietser »
Pfff hier met drie zieken buikgriep, enkel vanavond nog beke trainingen, als het bij mij doorbreekt zal t niks zijn voor mij dit jaar 
Trainen hoeft deze week niet meer maar gezond blijven is een vereiste heBerggeitCasualFietser wrote:Pfff hier met drie zieken buikgriep, enkel vanavond nog beke trainingen, als het bij mij doorbreekt zal t niks zijn voor mij dit jaar