MTB tochten in 's-Gravenwezel

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Post Reply
MTB 's-Gravenwezel
Mountainbiker

MTB tochten in 's-Gravenwezel

Post by MTB 's-Gravenwezel »

Ik organiseer elke donderdagavond en zondagmorgen een MTB tocht in de omstreken van 's-Gravenwezel. Wie goesting heeft en al 'n beetje ervaring heeft, mag gerust aansluiten. We vertrekken donderdag om 19:30 uur en zondagmorgen om 9:30 uur steeds vanuit 's-Gravenwezel. Elke keer een andere tocht variërend van 30 tot 40 km of ongeveer 2 uur.
d-shack
Mountainbiker

Re: MTB tochten in 's-Gravenwezel

Post by d-shack »

Beste,
Ik ben geinteresseerd om op donderdagavond mee een toereke te doen. Ben zelf van deurne maar werk in westmalle en rij geregeld in de streek, maar alleen is maar alleen.
Graag hoor ik van u waar en wanneer het doorgaat en ik zal op de afspraak zijn.
Grtz D
MTB 's-Gravenwezel
Mountainbiker

Beste D
Tof dat je wil meerijden. We zijn met een klein groep van 3 tot 5 MB'ers. Ik stuur elke week een SMS naar wie normaal meerijdt. Bezorg je GSM nummer dan neem ik je op in mijn contactlijstje.
Tot binnenkort.
Stijn1982
Mountainbiker

Post by Stijn1982 »

Hey

Ik ben niet uit de buurt, maar ik woon voorlopig samen met mijn vriendin in Deurne.
Ben ook wel geïnteresseerd om eens mee te rijden. Heb deze winter een paar TT's in de buurt gedaan, maar nu wordt er daar niet veel meer georganiseerd, heb in de indruk.
En alleen is inderdaad maar alleen....£

Mvg Stijn
MTB 's-Gravenwezel
Mountainbiker

Beste Stijn

Als 1982 je geboortedatum is, ben je veruit de jongste. Maar geen probleem. Donderdag doen we toerke St. Job. Bezorg je GSM nr via mail en ik bel je om verder af te spreken.
grt
Post Reply