probleem ontluchten avid xx
Hoe vervang ik versleten remblokken, kan ik mijn voorvork zelf onderhouden, reinigen van de ketting,...
- spiermassa
- Mountainbiker
- Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line
probleem ontluchten avid xx
Post by spiermassa »
wanneer ik de olie van het kaliber naar de hendel wil duwen lukt het niet ,geen beweging in de olie,wanneer ik leiding losmaak van hendel stroomt de olie wel.Omgekeert lukt ook niet van boven naar onder.Volgens mij is er iets kapot aan cilinder in de remgreep......iemand ervaring?
- prideandglory1891
- Mountainbiker
- spiermassa
- Mountainbiker
- Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line
Re: probleem ontluchten avid xx
Post by spiermassa »
kweet et ......mo tis nie van ik.Voorlopig ander remgreep op gemonteerd van avid juicy 5 ,leiding aangepast ,ontlucht en twerkt perfect.prideandglory1891 wrote:Avid Spiermassa, Avid...
BROL!!
simpele oplossing voor dit probleem
1) haal de avid's van de fiets
2) gooi ze in de vuilbak of op 2dehands.be
3) installeer een setje shimano remmen :p
Nee seals moet je niet vervangen bij ontluchten enkel als je remvloeistof verliest bij de pistons
1) haal de avid's van de fiets
2) gooi ze in de vuilbak of op 2dehands.be
3) installeer een setje shimano remmen :p
Nee seals moet je niet vervangen bij ontluchten enkel als je remvloeistof verliest bij de pistons
-
wimpie1980
- Mountainbiker
Post by wimpie1980 »
Zelf heb ik ook veel problemen gehad met het ontluchten van avid juicy three brakes.
Na veel gesukkel, een setje shimano XT gekocht, en nu geen problemen meer.
Na veel gesukkel, een setje shimano XT gekocht, en nu geen problemen meer.