Zijn er al terug wat vrije paden? Wat met bestaande trails?
Het begint te kriebelen want tis alweer zo lang geleden
gibbert wrote:Heb een kleine twee weken geleden de groen-blauw-rode tocht gedaan, geen problemen gehad.
Enkel een bepijlingsprobleem gekend in de Kapoenstraat : laatste pijl die ik daar gezien heb zei me daar links in te slaan (komende van de Pladutsestraat) en daarna niets meer gevonden... twee-drie keer straat op en af gegaan, geen succes. Ik ben dan uiteindelijk op het einde van die Kapoenstraat links omhoog gereden (aan dat 'lusje') tot ik uitkwam op de Smisstraat, daar naar rechts gegaan (parallel met de Rijksweg) en parcours daar iets verderop teruggevonden. Geen idee wat ik fout heb gedaan, was de eerste keer dat ik die tocht gedaan heb.
Maar afin, alles dus ok voor de rest, leuke tocht

Post by prideandglory1891 »
Post by blubberduck »
ai da's pech hebben,....tip nooit zonder de plaatselijk gids op pad gaan hé...prideandglory1891 wrote:Een "bedankt" is wel op zen plaats voor de 2 mannen met shirts van cameleonbike die ons bijstonden na de zware crash van 1 van onze bikemakkers bij de "pensemont"
Na een half uurtje bekomen en terug half en half op positieven komen is hij naar spoed gegaan.
Geen breuken, 2 snijwonden in 't gezicht (van zijn zonnebril) en de onderlip was binnenin gescheurd en een kneuzing aan de schouder.
Nogmaals merci dat jullie zo kalm bleven en de tijd maakten om bij ons te blijven, want als je een maat ziet liggen KO met bloed over 't ganse gezicht is dat niet zo plezant.
Volledig ter zijde: Nog steeds durven er mensen, zoals vandaag oa gaan mtb-en zonder helm.
Gelukkig had onze maat er wel 1 aan en kan hij het nog navertellen.
Post by prideandglory1891 »
Dat was misschien net het probleemblubberduck wrote:ai da's pech hebben,....tip nooit zonder de plaatselijk gids op pad gaan hé...prideandglory1891 wrote:Een "bedankt" is wel op zen plaats voor de 2 mannen met shirts van cameleonbike die ons bijstonden na de zware crash van 1 van onze bikemakkers bij de "pensemont"
Na een half uurtje bekomen en terug half en half op positieven komen is hij naar spoed gegaan.
Geen breuken, 2 snijwonden in 't gezicht (van zijn zonnebril) en de onderlip was binnenin gescheurd en een kneuzing aan de schouder.
Nogmaals merci dat jullie zo kalm bleven en de tijd maakten om bij ons te blijven, want als je een maat ziet liggen KO met bloed over 't ganse gezicht is dat niet zo plezant.
Volledig ter zijde: Nog steeds durven er mensen, zoals vandaag oa gaan mtb-en zonder helm.
Gelukkig had onze maat er wel 1 aan en kan hij het nog navertellen.