Zoektocht naar Enduro Club

Voor alles wat met All-mountain / Enduro heeft te maken ..
Beanz
Mountainbiker

Re: Zoektocht naar Enduro Club

Post by Beanz »

Wat een weekend... mijne xc bike heeft ferm afgezien, was niet verantwoord [-X eens moeten kijken voor een enduro-shred-bak (o) (o)
Thanks Bastardos voor 't weekend
Mojobiker
Mountainbiker

Post by Mojobiker »

En dan te zeggen dat de Ardennen eigenlijk een vlakte is... :roll:
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty

Post by den wakkere bakker gits »

eerste gewaarwording bij het lezen van laatste uitstap =JALOERS op jullie mannen.
Zal wel leuk geweest zijn daar ;)
de volgende hopelijk van de partij.
Dr.Gonzo
Mountainbiker

Post by Dr.Gonzo »

Pffff moeilijk wennen terug werken.. :wink:

Een dezer weken nog is uitstapje naar zandzee en Chaudfontaine!
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty

Zondag start ik rond 8u30 in ellezelles.
Moesten er gegadigden zijn ;)
limitnet
Mountainbiker

Post by limitnet »

Hey,

Wij zijn op zoek naar collega's om mee gaan te rijden op zondag voormiddag .
we zijn van regio Tienen en rijden in Luik en Namen. ons doel is zoveel mogelijk tracks downhill en enduro te vinden (o) . en we vinden bergop een "noodzakelijk kwaad" dat we achteraf met een Duvel proberen te vergeten :drunk:
Kan je je hier in vinden: https://www.facebook.com/groups/Duvelbikers/" onclick="window.open(this.href);return false;

Groeten Kurt en David..
den wakkere bakker gits
Mountainbiker

limitnet wrote: ons doel is zoveel mogelijk tracks downhill en enduro te vinden (o) . en we vinden bergop een "noodzakelijk kwaad" dat we achteraf met een Duvel proberen te vergeten :drunk:
owkeeeeee dan lijken jullie in augustus de mensen waarmee ik wel es wil afspreken zoveel trefpunten in deze zin
LaurentS
Mountainbiker

Post by LaurentS »

limitnet wrote:Hey,

we zijn van regio Tienen en rijden in Luik en Namen. ons doel is zoveel mogelijk tracks downhill en enduro te vinden (o) . en we vinden bergop een "noodzakelijk kwaad" dat we achteraf met een Duvel proberen te vergeten :drunk:
Kan je je hier in vinden: https://www.facebook.com/groups/Duvelbikers/" onclick="window.open(this.href);return false;

Groeten Kurt en David..
Ik wil wel eens meegaan, maar ik heb nog niet zo veel ervaring dus ik zal wss wat trager zijn in de downhills (dit is ca. mijn skill-level, filmpje van een week geleden: " onclick="window.open(this.href);return false;). Is dat een probleem?
Ik begrijp het als jullie liever goed doorgaan zonder te moeten wachten.
limitnet
Mountainbiker

Post by limitnet »

LaurentS wrote:
limitnet wrote:Hey,

Groeten Kurt en David..
Ik wil wel eens meegaan, maar ik heb nog niet zo veel ervaring dus ik zal wss wat trager zijn in de downhills (dit is ca. mijn skill-level, filmpje van een week geleden: " onclick="window.open(this.href);return false;). Is dat een probleem?
Ik begrijp het als jullie liever goed doorgaan zonder te moeten wachten.
Geen probleem, maak je als je wil lid van: https://www.facebook.com/groups/Duvelbikers/" onclick="window.open(this.href);return false;
dan kan je zien wanneer en waar we gaan rijden. we spreken meestal om 8 in tienen of 9 ter plaatse af.
Het enige wat we niet doen is ](*,) km's door veld rijden!

Kurt
limitnet
Mountainbiker

Post by limitnet »

den wakkere bakker gits wrote:
limitnet wrote: ons doel is zoveel mogelijk tracks downhill en enduro te vinden (o) . en we vinden bergop een "noodzakelijk kwaad" dat we achteraf met een Duvel proberen te vergeten :drunk:
owkeeeeee dan lijken jullie in augustus de mensen waarmee ik wel es wil afspreken zoveel trefpunten in deze zin
Geen probleem, maak je als je wil lid van: https://www.facebook.com/groups/Duvelbikers/" onclick="window.open(this.href);return false;
dan kan je zien wanneer en waar we gaan rijden. we spreken meestal om 8 in tienen of 9 ter plaatse af.

Kurt
Post Reply