Aan 120 vooringeschrevenen per uur, kunnen ze toch nooit de daginschrijvingen laten vertrekken om 10:00 ? Dat zou toch niet fair zijn tegenover diegene die vanaf 08:45 als eerste starten. Laat alle vooringeschreven om de 30 seconden starten, en de grote hoop kan pas vertrekken om - ik zeg maar wat - 13:00 of later? Dan beter elders rijden.jow wrote:Er zijn 526 voorinschrijvingen die OK zijn, om de 30 sec een starter zijn er dus 2 per minuut, of 120 per uur.
De vooringeschreven kunnen starten vanaf 8u45 tot 9u30 ofwel op 45min, 90 fietsers dus.
Zondag 07 Juni: 15e Hagelandse Chrono 50 Km / 80 Km
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019
Re: Zondag 07 Juni: 15e Hagelandse Chrono 50 Km / 80 Km
Post by madskatingcow »
- cube-rider
- Mountainbiker
Post by cube-rider »
In mijn streek haal ik voorlopig 26 op de klop (vlaamse ardennen)Brugse Racer wrote:Succes met je uitdaging. Je zal stevig uit je pijp moeten komen dan... top 10 haalt +25AVS.cube-rider wrote:Hoeveel hoogtemeters zitten er in de 80 km.
Ik kom af vanuit Zottegem.
Zou de eerste van vorig jaar willen uitdagen.
Wie misschien is het
hii-hi
- slow motion
- Mountainbiker
Post by slow motion »
Om de 30", dat klopt niet, dan zouden we inderdaad lang bezig zijn.TaurineR wrote:Om de 30 sec kan er een vertrekken..Speedy Pinegel wrote: Is dit mogelijk of wordt er met een soort van waves gewerkt of mag er om de zoveel tijd zoveel man vertrekken?
De intervallen zijn een stuk korter en afhankelijk van de drukte op dat moment.
-
jow
- Mountainbiker
- Location: giant rincon, Specialized SJ Comp, Specialized epic fsr
Dat is dus ook mijn punt, ik dacht zelf rond 9u te kunnen starten. Als ik daar om 9u aan de start in een lange rij moet gaan staan valt dat toch wel tegen. Maar zoals ondertussen vermeld schatten ze dit wel in op de moment zelf en als er echt te veel volk staat zal er wel bijna doorlopend gestart worden zeker.madskatingcow wrote:Aan 120 vooringeschrevenen per uur, kunnen ze toch nooit de daginschrijvingen laten vertrekken om 10:00 ? Dat zou toch niet fair zijn tegenover diegene die vanaf 08:45 als eerste starten. Laat alle vooringeschreven om de 30 seconden starten, en de grote hoop kan pas vertrekken om - ik zeg maar wat - 13:00 of later? Dan beter elders rijden.jow wrote:Er zijn 526 voorinschrijvingen die OK zijn, om de 30 sec een starter zijn er dus 2 per minuut, of 120 per uur.
De vooringeschreven kunnen starten vanaf 8u45 tot 9u30 ofwel op 45min, 90 fietsers dus.
-
swakkeandy
- Mountainbiker
Post by swakkeandy »
Je zult om de 5sec kunnen vertrekken,naargelang de wachtrij...
En aan de VROEGE finichers en de LATE vertrekkers...deze waarschuwing...het zou kunnen dat jullie bij aankomst en of vertrek elkaar kruisen op de aankomst en vertrekstrook WEES VOORZICHTIG.
Veel personen gaan dat niet zijn maar de kans zit er in.
En aan de VROEGE finichers en de LATE vertrekkers...deze waarschuwing...het zou kunnen dat jullie bij aankomst en of vertrek elkaar kruisen op de aankomst en vertrekstrook WEES VOORZICHTIG.
Veel personen gaan dat niet zijn maar de kans zit er in.
- BramDR
- Mountainbiker
- Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v
Waar bevindt zich de bevoorrading op de 50 km?
- BramDR
- Mountainbiker
- Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v
Wat is de richttijd voor de 50 km?
Hoeveel km was het exact? Mijn gps was het signaal even kwijt waardoor mijn afstand niet klopt.
Hoeveel km was het exact? Mijn gps was het signaal even kwijt waardoor mijn afstand niet klopt.
- vdvalain
- Mountainbiker
De fotograven waren duidelijk goed gecamoufleerd ? 
Iemand de bikewash gevonden?
Ik heb het tot 2x toe gevraagd, zowel aan medewerkers binnen de zaal als buiten, de barman, omstaanders ... niemand.
"ergens aan de achterkant van het gebouwke"
Massaal veel volk en precies allemaal zeer vroeg aanwezig.
Snel parcours, snelle wedstrijd met veel interval omwille van te groot snelheidsverschil tussen vele bikers en soms beperkte inhaalmogelijkheid.
Parcours is eigenlijk niet selectief genoeg en niet lastig genoeg, en vaak te smalle single tracks om nog veilig in te halen.
Gelukkig koersen we niet voor ons brood en is je hier druk in maken nutteloos.
Toch tevreden, 25avs halen was eigenlijk zo moeilijk niet, toch?
Ik heb het tot 2x toe gevraagd, zowel aan medewerkers binnen de zaal als buiten, de barman, omstaanders ... niemand.
"ergens aan de achterkant van het gebouwke"
Massaal veel volk en precies allemaal zeer vroeg aanwezig.
Snel parcours, snelle wedstrijd met veel interval omwille van te groot snelheidsverschil tussen vele bikers en soms beperkte inhaalmogelijkheid.
Parcours is eigenlijk niet selectief genoeg en niet lastig genoeg, en vaak te smalle single tracks om nog veilig in te halen.
Gelukkig koersen we niet voor ons brood en is je hier druk in maken nutteloos.
Toch tevreden, 25avs halen was eigenlijk zo moeilijk niet, toch?