Geraardsbergen Zwarte Piste

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Post Reply
6700
Mountainbiker

Geraardsbergen Zwarte Piste

Post by 6700 »

Jaaaaren geleden reed ik eens een technisch parcours te Geraardsbergen - dat heette toen "de zwarte piste" , dit was een kort bloso-parcours van enkele honderden meters

Gisteren ben ik dat parcours opnieuw gaan opzoeken maar ik vond het niet terug op de plaats waar ik dat dat het was.... achter het café "boerenhol" ...........

Weet er iemand of dit parcours nog bestaat ? en nog bruikbaar is ?

Ik vond geen pijlen meer terug :(

Tx
Stijn91
Mountainbiker

Re: Geraardsbergen Zwarte Piste

Post by Stijn91 »

https://www.google.com/maps/d/viewer?mi ... 9&t=k&z=16" onclick="window.open(this.href);return false;

Volgens mij gaat het over bovenstaande.
6700
Mountainbiker

Post by 6700 »

inderdaad , het is daar dat ik gaan zoeken ben , maar er is niets meer te zien ...........
De Wreter
Mountainbiker

Post by De Wreter »

Zal volledig overgroeid zijn. Je start best aan de straat links van het ballonnetje, als je die afrijdt in dalende zin kom je wel op je linkerkant een vrij brede "singletrack" tegen, langs daar kan je erin. In het bos zelf zal het niet overgroeid zijn maar je zal wat moeite moeten doen of brandnetels en dergelijke moeten verdragen.
Post Reply