In winstkansen voor mezelf geloof ik niet. Geen tijd hebben is veel gezegd, maar ik kom wel om er uit te halen wat ik kan en 10min verlies je toch rap verdeeld over 3 bevoorradingen. 10 min terugwinnen op de fiets kost dan weer veel moeite.
Als ik bij de 2de bevoorrading een bidon wissel en die lege word weg gesmeten dan neem ik ze ook veel liever mee om nog vele malen te herbruiken. Ik zal ook nooit een half lege weggooien voor een nieuwe volle.
Zondag 07 Juni: 15e Hagelandse Chrono 50 Km / 80 Km
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Re: Zondag 07 Juni: 15e Hagelandse Chrono 50 Km / 80 Km
Een bidon vullen kost je echt niet meer dan 3 minuten hoor. Op die paar seconden die het kost zal het echt niet komen als je niet voor de topposities gaat. Als je het dus zonde vind om de bidon weg te gooien dan zul je hem kunnen vullen. Lijkt mij lekkerder om even 20 seconden te stoppen dan met 4 a 5 bidons te gaan rijdenjow wrote:In winstkansen voor mezelf geloof ik niet. Geen tijd hebben is veel gezegd, maar ik kom wel om er uit te halen wat ik kan en 10min verlies je toch rap verdeeld over 3 bevoorradingen. 10 min terugwinnen op de fiets kost dan weer veel moeite.
Als ik bij de 2de bevoorrading een bidon wissel en die lege word weg gesmeten dan neem ik ze ook veel liever mee om nog vele malen te herbruiken. Ik zal ook nooit een half lege weggooien voor een nieuwe volle.
Kan iemand de exacte startlocatie doorgeven aub ?
Niet iedereen weet waar de voetbalplein van Langdorp ligt.
Ik herinner me dat ik vorig jaar héél lang moeten zoeken heb en zou nie meer weten hoe ik er toen uiteindelijk geraakt ben.
Niet iedereen weet waar de voetbalplein van Langdorp ligt.
Ik herinner me dat ik vorig jaar héél lang moeten zoeken heb en zou nie meer weten hoe ik er toen uiteindelijk geraakt ben.
- LuckyIron
- Mountainbiker
zie website.
V.C. Langdorp
Gijmelsesteenweg
Langdorp
hier denk ik : https://www.google.be/maps/place/Gijmel ... 60ca7160ac" onclick="window.open(this.href);return false;
V.C. Langdorp
Gijmelsesteenweg
Langdorp
hier denk ik : https://www.google.be/maps/place/Gijmel ... 60ca7160ac" onclick="window.open(this.href);return false;
- slow motion
- Mountainbiker
Post by slow motion »
Je zit dan een dikke 3km te ver (in Herselt).LuckyIron wrote:zie website.
V.C. Langdorp
Gijmelsesteenweg
Langdorp
Correcte adres is Gijmelsesteenweg 345, Langdorp (Aarschot).
Of de kruising van de Gijmelsesteenweg in Langdorp met de Blakerstraat of met de Oude Mechelsebaan (zoals je wil)
Wat kan ik van het parcours verwachten? Zitten er veel technische of moeilijke passages in? Singletracks, bos- en veldwegels? Het is de eerste keer dat ik in deze streek kom rijden.
-
jow
- Mountainbiker
- Location: giant rincon, Specialized SJ Comp, Specialized epic fsr
Is het parcours modder gevoelig? Volgens de huidige weers verwachtingen is er niet echt veel kans op regen dus ik verwacht nu wel van niet.