granville
Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
- nothing 's impossible
- Mountainbiker
Post by nothing 's impossible »
Ik ben hier in de buurt toch langs een aantal fietsenmakers moeten passeren eer ik iemand vond die mijn RS vork zelf wou servicen!!!
(O.a. iemand die aan een kameraad verteld dat hij het onderhoud allemaal zelf doet, verteld aan mij dat hij ze moet opsturen
).
Anders moest de vork altijd naar Sram, een dure, lange aangelegenheid en zeker niet altijd even schitterend van qualiteit! Ze hebben mijn vork daar eigenlijk ferm om zeep geholpen
(O.a. iemand die aan een kameraad verteld dat hij het onderhoud allemaal zelf doet, verteld aan mij dat hij ze moet opsturen
Anders moest de vork altijd naar Sram, een dure, lange aangelegenheid en zeker niet altijd even schitterend van qualiteit! Ze hebben mijn vork daar eigenlijk ferm om zeep geholpen
- nothing 's impossible
- Mountainbiker
Voor de kleine prullen is het niets, maar om iemand te vinden die even draad trekt in je nieuwe frame en een balhoofd te persen in je internetframe, die uw exotische vork of wielen wil servicen,.......
Dan zult ge toch al veel onderdelen bij hun moeten kopen of er al het één en ander gekocht hebben!
Dan zult ge toch al veel onderdelen bij hun moeten kopen of er al het één en ander gekocht hebben!
- nothing 's impossible
- Mountainbiker
Er is niks mis met de fiets, enkel met de naam van de fiets; XT afgemonteerd klopt niet.
- nothing 's impossible
- Mountainbiker