Die voor formula RX van discobrakes zijn met veertjes.
Ik gebruik de sintered (voor mn formula R1) en die remmen goed. (Ze pakken meteen en geven veel remkracht).
Mn huidige setje gaat nu al mee vanaf juli. (en ja ze hebben er ondertussen ook al veel blubbertochtjes opzitten).
Prima spul, beter dan de originele remblokken van formula, die waren na een maand op.
Remblokken van Discobrakes.com?
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Re: Remblokken van Discobrakes.com?
Nu heb ik teruggemaild naar Superstar, en ze sturen mij nog een veertje op. Ik ga het vervolg ook die sintered bij Discobrakes blijven bestellen, deze zijn zelfs 2 euro goedkoper dan de gewone bij Superstar. Je moet er wel langer op wachten, maar als je er altijd één reserve hebt maakt dat natuurlijk niet uit.jfcb wrote:Die voor formula RX van discobrakes zijn met veertjes.
Ik gebruik de sintered (voor mn formula R1) en die remmen goed. (Ze pakken meteen en geven veel remkracht).
Mn huidige setje gaat nu al mee vanaf juli. (en ja ze hebben er ondertussen ook al veel blubbertochtjes opzitten).
Prima spul, beter dan de originele remblokken van formula, die waren na een maand op.
Na weeral een setje originele Formula (en BBB variant) erdoor gereden te hebben op 1 moddertochtje, zonet 4 setjes bij Discobrakes besteld.
Ben benieuwd...
Ben benieuwd...
- spaghetti_2
- Mountainbiker
Post by spaghetti_2 »
Op de website worden zowel de sintered remblokken als de ceramic hard duurzaam genoemd. Iemand die een idee heeft welke van de twee het langst zouden meegaan?
-
_anonymus_
- Mountainbiker
Post by _anonymus_ »
Wie bestelt er hier regelmatig bij Discobrakes? Hoe lang duurt het gemiddeld voor je ze na verzending in huis hebt?
Ik ken de naam al jaren, maar ik bestel mijn remblokjes al jaren bij Superstar Components in Engeland.
Misschien daarom dat ik er van uit ging dat Discobrakes ook in Engeland zat...
In elk geval, ik heb dus vorige week voor de eerste keer remblokjes besteld bij Discobrakes. Ik wist echter niet dat deze dan uit Singapore moeten komen. Ik heb de blokjes ten laatste tegen volgende week woensdag nodig, dus ik vraag me nu af of dat goed gaat komen of ik elders moet gaan shoppen als ik ze op tijd wil hebben.
Ik ken de naam al jaren, maar ik bestel mijn remblokjes al jaren bij Superstar Components in Engeland.
In elk geval, ik heb dus vorige week voor de eerste keer remblokjes besteld bij Discobrakes. Ik wist echter niet dat deze dan uit Singapore moeten komen. Ik heb de blokjes ten laatste tegen volgende week woensdag nodig, dus ik vraag me nu af of dat goed gaat komen of ik elders moet gaan shoppen als ik ze op tijd wil hebben.
- Nazgul
- Mountainbiker
- Location: TREK Superfly Elite 29", winterbike TREK X-Caliber 29""
alle remblokjes daar besteld en na een week steeds thuis gekregen_anonymus_ wrote:Wie bestelt er hier regelmatig bij Discobrakes? Hoe lang duurt het gemiddeld voor je ze na verzending in huis hebt?
- bolle.
- Mountainbiker
- Location: specialized stumpjumper fsr comp/specialized tarmac pro/ specialized epic expert 29
Ik ook al 2 keer daar besteld en binnen de week geleverd. Wel betaald met Mastercard. Misschien dat het dan vlugger gaat.
- spiermassa
- Mountainbiker
- Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line
Post by spiermassa »
ook al enkele malen besteld bij discobrake.....geen problemen gehad en de remblokken doen hun werk ,slijtage ongeveer hetzelfde(slijtage is iets moeilijk te verglijken,ondergrond ;goed ingereden ......).
- VaMalder
- Mountainbiker
Na een tip hier op forum bestel ik daar al ongeveer 2 jaar. Gewoon de standaard blokjes. Snelle , gratis levering en goede service. Zie wel dat het in stock is anders riskeer je van langer te wachten ( zie disco brake forum)
Qua slijtage zelfde als merken , qua prijs : ge moet goed zot zijn om bvb swisstop te kopen aan de volle pot..
Qua slijtage zelfde als merken , qua prijs : ge moet goed zot zijn om bvb swisstop te kopen aan de volle pot..