Belgian Mountainbike Challenge (BeMC) 2015

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Bozo
Mountainbiker

Re: Belgian Mountainbike Challenge (BeMC) 2015

Post by Bozo »

ok, zal erover gekeken hebben! thx
Reflex
Mountainbiker

Post by Reflex »

Nou zo lang staat het er nog niet op hoor. Volgens mij vorige week gekeken en toen stond het er nog niet :lol:
Diego M
Mountainbiker

Post by Diego M »

ticket te koop
contact 0475222763
flip
Mountainbiker

Post by flip »

Reflex wrote:17 graden en een klein beetje regen. Ik zie niet echt het probleem. Al kan de voorspelling uiteraard nog veranderen.
Ik zie op meteoservices 11-12 graden met +- 90 % kans op buien. En redelijk wat buien. Maar soit het is wat het is, laat het de pret niet bederven. ;-)
Yann
Mountainbiker

Post by Yann »

Hoi,

Eergisteren ben ik erin geslaagd om tijdens een van mijn laatste BEMC voorbereidingen een domme val te maken en mijn kruisband en meniscus af te scheuren !! Geen BEMC dus voor mij dit jaar!!

Er is dus een ticket voor de funklasse en hotel overnachting beschikbaar.
Voor meer info Yann.vandemeulebroecke@gmail.com" onclick="window.open(this.href);return false;
geertbmx
Mountainbiker

Post by geertbmx »

Bijdeze wil ik laten weten dat ik nog een ticket over heb voor de BEMC VAN 2015. Ikzelf kan helaas er niet bij zijn wegens dubbel boeking.
teL. Van mij 0492584144 . Astu
mud devil
Mountainbiker

Post by mud devil »

Hopelijk rijden we met de mannen en vrouwen van de lcmt niet te veel in mekaars vaarwater :-k :-k
Reflex
Mountainbiker

Post by Reflex »

mud devil wrote:Hopelijk rijden we met de mannen en vrouwen van de lcmt niet te veel in mekaars vaarwater :-k :-k
Ik heb gehoord dat de organisaties met elkaar in gesprek zijn gegaan. Slechts op enkele punten gaan de 2 over hetzelfde parcours, waarbij de LCMT hun eigen pijlen naast de pijlen van de BeMC zal hangen. Het is echter (als ik het goed heb) zo dat de BeMC er veel later zal passeren dan de LCMT waardoor er bij ons enkel meer de pijlen van de BeMC zullen hangen. De deelnemers van de LCMT zullen wel onze pijlen zien hangen en dus wat beter moeten opletten.

Het kan zijn dat deze informatie niet meer klopt dus pin mij er niet op vast. Maar de organisatie weet in elk geval de LCMT route en zal er alles aan doen om het beste eruit te halen voor de deelnemers.
bdc
Mountainbiker

Post by bdc »

Als deelnemer aan de LCMT misschien off-topic :wink: maar stelde mij wel dezelfde vraag... heb de parcours eens vergeleken:

Dag 1 LCMT: Marche-en-F. - La Roche en A. (zuidelijke kant) - Houffalize => geen overlap want nog geen BEMC
Dag 2 LCMT: Houffalize - Baraque de F. - Trois-Ponts - Houffalize / BEMC = La Roche en A. - Maboge - Bérismenil - Samrée => geen overlap
Dag 3 LCMT: Houffalize - Clervaux (Lux) - Houffalize / BEMC = La Roche en A. - Ortheuville - Lavacherie - Ortho - La Roche en A. => geen overlap
Dag 4 LCMT: Houffalize - La Roch en A. (noordelijke kant) - Marche en F. / BEMC = Houffalize - La Roche en A. - Houffalize => twee stukken met enige overlap, lijkt me:
- eentje tussen Houffalize & Engreux, maar ik denk dat LCMT daar al lang weg is tegen dat BEMC daar langs komt, en het lijkt mij in tegenovergestelde richting te zijn
- tweede tussen Maboge en La Roche en A. => LCMT rijders zullen daar tussen 10u45 en 12u30 langs komen, BEMC doet dit stuk bij start en finish van de 3de rit... de rijders zouden elkaar niet mogen kruisen, maar hier is inderdaad wat verwarring met pijlen mogelijk

Voila, aan allen een fijne BEMC (of LCMT 8) ) toegewenst!
mud devil
Mountainbiker

Post by mud devil »

Reflex wrote:
mud devil wrote:Hopelijk rijden we met de mannen en vrouwen van de lcmt niet te veel in mekaars vaarwater :-k :-k
Ik heb gehoord dat de organisaties met elkaar in gesprek zijn gegaan. Slechts op enkele punten gaan de 2 over hetzelfde parcours, waarbij de LCMT hun eigen pijlen naast de pijlen van de BeMC zal hangen. Het is echter (als ik het goed heb) zo dat de BeMC er veel later zal passeren dan de LCMT waardoor er bij ons enkel meer de pijlen van de BeMC zullen hangen. De deelnemers van de LCMT zullen wel onze pijlen zien hangen en dus wat beter moeten opletten.

Het kan zijn dat deze informatie niet meer klopt dus pin mij er niet op vast. Maar de organisatie weet in elk geval de LCMT route en zal er alles aan doen om het beste eruit te halen voor de deelnemers.
idd, volop genieten dames en heren!!!! Bemc of LCMT, maakt niet uit! en er 's avonds eentje op drinken!! =D> =D> =D>
Post Reply