Hoi ,
Vermits ik geen topic in de Toertochten kan openen , wil ik jullie melden dat er op 31-05-2015 geen TT is van MTB Bike Brothers in Beringen.
De reden hiervoor is dat ANB hier in Beringen grote delen van ons parcours heeft afgekeurd.
We hebben de aanpassingen van ANB eens bekeken en kwamen tot de conclusie dat er meer over de openbare moest gereden worden en dat onze marathonafstand herleid werd van 72km naar 63km.
Daarom hebben we beslist dat we liever geen TT over asfalt willen geven maar een TT met kwaliteit maar door het onvolwaardigheid van het parcours nu kunnen we dat niet.
Indien dit zo blijft , vrees ik ervoor dat het mountainbikegebeuren in Beringen tendode is opgeschreven.
Want wat ben je met zo een mooie terril als je niet over de bospaden in Beringen moogt rijden.
https://www.facebook.com/events/1378427582487850/
Geen TT dankzij ANB
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
-
junior72
- Mountainbiker
Re: Geen TT dankzij ANB
Na een telefonisch contact met de provincie hebben ze me verteld dat er grote delen van ons parcours onterecht zijn afgekeurd.
Nu heb ik het plan van Beringen op mijn laptop teruggevonden en heb ik idd gemerkt dat ANB onterecht heeft geschrapt.
Maar daar zijn we vet mee
Nu heb ik het plan van Beringen op mijn laptop teruggevonden en heb ik idd gemerkt dat ANB onterecht heeft geschrapt.
Maar daar zijn we vet mee
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019
-
junior72
- Mountainbiker
Jammergenoeg toch niet.madskatingcow wrote:TT toch organiseren?
Dinsdag is er een vergadering over de problematiek van het moutainbikegebeuren in Beringen maar hier mogen wij nog niet aanwezig zijn.
- eL Tee
- Mountainbiker
De directeur-generaal van het ANB zou beter zelf wat fietsen ipv. haar te laten rondvoeren door een voltijds betaalde privaatchauffeur. En dat wordt betaald met jouw en mijn belastingsgeld.
Ze zijn de sport kapot aan 't maken. Zij maken regeltjes die ze zelf niet naleven. Zij zagen en rijden de bossen kapot en wij mogen nergens meer komen. Als iedereen blijft slikken, gaan we binnenkort vaste routes rijden met 90% asfalt.
-
junior72
- Mountainbiker
We hebben vandaag de TT eens gereden zoals ANB het zou willen.
Van onze 72km schiet er nog maar 63km over.
Maar dat is nog niet alles.
Van die 63km zijn er 31km over de weg.
Ik denk niet dat je daar volk gaat voor vinden om naar deze TT te komen.
Van onze 72km schiet er nog maar 63km over.
Maar dat is nog niet alles.
Van die 63km zijn er 31km over de weg.
Ik denk niet dat je daar volk gaat voor vinden om naar deze TT te komen.
-
pathfinder
- Mountainbiker
Post by pathfinder »
Ja waar gaan we naartoe. Dilsen bossen hetzelfde probleem. Overal verbodsborden . Bomen omzagen en voor de paden leggen. We zijn langzaam maar zeker onze vrijheid aan het verliezen. Hier moet echt iets aan gedaan worden. We kunnen dit wanbeleid toch niet blijven pikken!!