Ik rij nu al een 5 tal maanden met mijn nieuwe crosland wielen en vorige week mijne 5de buitenband naar de knoppen. Ze scheuren allemaal net boven de velg. Banden zijn ritchie. Wat kan hier de rede voor zijn.
Groeten
Peet
Crosland wielen en scheurende buitenbanden
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
- Kristof.
- Mountainbiker
Re: Crosland wielen en scheurende buitenbanden
Mss remblokjes die net tegen uw buitenband komen?peet wrote:Ik rij nu al een 5 tal maanden met mijn nieuwe crosland wielen en vorige week mijne 5de buitenband naar de knoppen. Ze scheuren allemaal net boven de velg. Banden zijn ritchie. Wat kan hier de rede voor zijn.
Groeten
Peet
- MaC'Red
- Mountainbiker
ik rij ook met deze wielen sinds begin september en nog geen problemen gehad hoor en zelfs nog gene platte band waar ik soms wel een krak in blijk te zijn, ik heb de hutchinson spider air light banden 2.00 vouwbaar, deze zijn exellente banden voor de wintermaanden moet ik zeggen zowel in de modder ( tenzij echte diepe pakmodder ) en ardennen doet em zijn best, ben me wel aan het afvragen welke banden goed zijn voor het tussenseizoen en zomerseizoen want die 2.00 zal wel wat dik zijn dan denk ik en dus op zoek naar een oplossing voor deze.
Gizmo
Gizmo
- nothing 's impossible
- Mountainbiker
- scott racer
- Mountainbiker
Post by scott racer »
:D Ik heb ook de crossland's en nog geen problemen mee .
Zoals al gezegd :komen uw remblokjes er ni tegen ???

Zoals al gezegd :komen uw remblokjes er ni tegen ???