Crosland wielen en scheurende buitenbanden

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Post Reply
peet
Mountainbiker

Crosland wielen en scheurende buitenbanden

Post by peet »

Ik rij nu al een 5 tal maanden met mijn nieuwe crosland wielen en vorige week mijne 5de buitenband naar de knoppen. Ze scheuren allemaal net boven de velg. Banden zijn ritchie. Wat kan hier de rede voor zijn.

Groeten

Peet
Kristof.
Mountainbiker

Re: Crosland wielen en scheurende buitenbanden

Post by Kristof. »

peet wrote:Ik rij nu al een 5 tal maanden met mijn nieuwe crosland wielen en vorige week mijne 5de buitenband naar de knoppen. Ze scheuren allemaal net boven de velg. Banden zijn ritchie. Wat kan hier de rede voor zijn.

Groeten

Peet
Mss remblokjes die net tegen uw buitenband komen?
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

ik rij ook met deze wielen sinds begin september en nog geen problemen gehad hoor en zelfs nog gene platte band waar ik soms wel een krak in blijk te zijn, ik heb de hutchinson spider air light banden 2.00 vouwbaar, deze zijn exellente banden voor de wintermaanden moet ik zeggen zowel in de modder ( tenzij echte diepe pakmodder ) en ardennen doet em zijn best, ben me wel aan het afvragen welke banden goed zijn voor het tussenseizoen en zomerseizoen want die 2.00 zal wel wat dik zijn dan denk ik en dus op zoek naar een oplossing voor deze.

Gizmo 8)
nothing 's impossible
Mountainbiker

Post by nothing 's impossible »

Banden te plat?
scott racer
Mountainbiker

Post by scott racer »

:D Ik heb ook de crossland's en nog geen problemen mee .
Zoals al gezegd :komen uw remblokjes er ni tegen ???
:wink:
peet
Mountainbiker

Post by peet »

Al verschillende keren nagekeken en op het eerste zicht niks mee aan de hand. Er zit wel wat speling op mijn wiel. Kan dit de rede zijn??

Groeten,

Peet
jofko
Mountainbiker
Location: Giant XTC Hybrid, Full XT, Magura Louise, Fox F80 RLT, Crossmax XL

Post by jofko »

Ik heb da probleem ook gehad en kwam omdat er speling op m'n achter as zat... Moet ge is nakijken, als ik overhelde nr één kant in een bocht sleepte m'n remblokjes tegen m'n band... Is gefixed dr as terug vast te zetten.
Post Reply