zo 03/05/2015 - Diksmuide - brandweerpoldertocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: zo 03/05/2015 - Diksmuide - brandweerpoldertocht
bedankt gasten,al was het echt mn dag niet,2 lekke banden,(dank aan iemand v/de organizatie voor die 2de band
)en op t laatst dan nog kaderbreuk 
Die band, heb ik u graag gegevensofeurken wrote:bedankt gasten,al was het echt mn dag niet,2 lekke banden,(dank aan iemand v/de organizatie voor die 2de band)en op t laatst dan nog kaderbreuk
Grtzz
Pompierke
-
plummecrosser
- Mountainbiker
Post by plummecrosser »
Mooie tocht al zijn de 50 tal km die werden gedaan tussen Diksmuide en Koekelare me al zeer bekent maar toch wel een paar nieuwe en mooie stukken gereden vandaag in de omgeving van Keiem, hopelijk komt het nog goed met de eigenaars van die stukken voor volgend jaar.
Zeer goede organisatie en tot de volgende, bedankt
Zeer goede organisatie en tot de volgende, bedankt
Deze ook gereden. Per bike vanuit Middelkerke (24km) dan de 65km gereden aangepikt en veel samen gereden met de Boskantrijders (en dat ging vooruit) na de rit vlug een colatje of 2 voor de suikers dan via de Frontzate route met wind in de rug naar Nieuwpoort en dan nog even de duinen in tussen Lombaartsijde en Westende Aangekomen met 123km op de teller en dit op iets minder dan 5uur. Ik ken de streek totaal niet maar ik denk dat er alles uitgehaald is wat de steek te bieden heeft en zoals pompierke al aangegeven had het was een vlam parkoer.
Wat het zwartrijden betreft over privestukken de dag er voor. Bij ons in de buurt worden deze pas smorgens uitgepijld of het pijltje richting prive smorgens gehangen of verhangen of indien mogelijk aan de eigenaars gevraagt of het hekken pas zondagmorgen opengezet kan worden maar zaterdag zeker gesloten te houden.
Nog een tip op de bevoorading een pomp, enkele binnenbanden en toels om aan de bike te werken
Wat het zwartrijden betreft over privestukken de dag er voor. Bij ons in de buurt worden deze pas smorgens uitgepijld of het pijltje richting prive smorgens gehangen of verhangen of indien mogelijk aan de eigenaars gevraagt of het hekken pas zondagmorgen opengezet kan worden maar zaterdag zeker gesloten te houden.
Nog een tip op de bevoorading een pomp, enkele binnenbanden en toels om aan de bike te werken