Zaterdag 11 en zondag 12 april rillaar

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
jonas_g
Mountainbiker

Re: Zaterdag 11 en zondag 12 april rillaar

Post by jonas_g »

Toppertje met enkele pareltjes van singletracks!

Heb me super gehad op de 85km ook mede dankzij het aangename weer!

Uitpijling als bevoorrading waren ook dik in orde!
Frankyspec
Mountainbiker

Post by Frankyspec »

Zeer mooie rit met alles erop en aan.dikke proficiat aan de organisatie 8)
Jammer genoeg mijn Adidas bril verloren of laten liggen ](*,)
Mocht iemand deze gevonden hebben :drunk: is een wit exemplaar met lichtbruine glazen,type evil eye.

Frank
Z.
Mountainbiker
Location: Scott Scale 40; Scott Scale 29 Expert, Scott Scale 970 en ne Zannata-koersfiets

Post by Z. »

Toptocht.

Ik denk dat de rillaarse bikers elk mountainbikepadje uit de omgeving hebben opgenomen.

Ook het vermelden waard vind ik hun locaties om de bevoorradingen neer te poten.
Of met een geweldig uitzicht, of op een erf, ... het maakt de tocht compleet.
Kulgan
Mountainbiker
Location: Rocky Mountain Element 2017/Rocky Mountain Instinct

Post by Kulgan »

Frankyspec wrote:Zeer mooie rit met alles erop en aan.dikke proficiat aan de organisatie 8)
Jammer genoeg mijn Adidas bril verloren of laten liggen ](*,)
Mocht iemand deze gevonden hebben :drunk: is een wit exemplaar met lichtbruine glazen,type evil eye.

Frank
Toen ik aan de eerste bevoorrading was, waren ze juist aan het roepen dat er een bril gevonden was.
Misschien is horen bij de organisatie?
G-Stoel
Mountainbiker

Post by G-Stoel »

Mooie tocht.Als Hageland kenner aangenaam verrast met de keuze van het parcours en sommige richtingen...
Zeker volgend jaar terug...
bdc
Mountainbiker

Post by bdc »

En ik bevestig: uitstekende organisatie - aan alle medewerkers =D> =D>

En ook dit jaar voor de parcoursbouwer(s) een extra applaus =D> =D> =D> - gekende stukjes, zeldzaam toegankelijke privéstukjes, hellingen & singletrack uitstekend benut, en alles op een volledig andere manier in elkaar gepuzzeld tov vorig jaar! Dit alles uitstekend afgepijld, mede dankzij het gebruik van krijtlijnen!
phille
Mountainbiker

Post by phille »

weer eentje in het rijtje door mtb'ers voor mtb'ers

merci twas weer goed !
Stevestrong
Mountainbiker

Post by Stevestrong »

Ik heb eigenlijk niks meer toe te voegen aan de lyrische commentaren, maar eigenlijk wil ik het toch nog gezegd hebben dat het fantastisch was! Niks op aan te merken, genoten van begin tot eind... En de pannenkoek op de boerderij heeft gesmaakt :-)
Willemc
Mountainbiker

Post by Willemc »

Ja, veel valt er niet meer aan toe te voegen .... behalve dat ik helaas een van de "gelukkigen" was die de tocht (67km) op zaterdag "moesten" rijden, wegens zondag familiale verplichtingen.

En zaterdag was de tocht ook mooi ... maar een groter contrast met het weer van zondag was niet denkbaar! Regen, wind, en ook kou op den duur maakten er een toch bijwijlen zware bedoening van.

Zondag was het feestje dan ook nog in de buurt van Aarschot, zodat ik bij het ernaartoerijden massa's bikers tegenkwam, blinkend in het zonnetje ... aarrrrghhh ... wat een mens toch lijden kan!

Maar toch blij geweest te zijn!
koppigaard
Mountainbiker

Post by koppigaard »

Z. wrote:Toptocht.

Ik denk dat de rillaarse bikers elk mountainbikepadje uit de omgeving hebben opgenomen.
Dat hebben ze niet gedaan, zeker weten. In dat geval zouden we op dit moment nog steeds onderweg zijn. Dat is nu eenmaal de te koesteren rijkdom van het Vl.Brabantse Hageland. Doordat ik de 86 niet aandurfde heb ik het maar gehouden op de 68. BV oké, heb een halve rijsttaart naar binnen gespeeld. Sorry als je na mij aan de beurt was. http://forum.mountainbike.be/posting.ph ... 1#Perfecte" onclick="window.open(this.href);return false; TT op één ding na: ik dacht dat de geopende deur uitnodigde om in de keuken nog gauw de benen onder tafel te steken. Viel dat effe tegen. Volgend jaar combineer ik opnieuw zaterdag en zondag: zeker weten.http://forum.mountainbike.be/posting.ph ... &p=1607271#" onclick="window.open(this.href);return false;
Post Reply