Zaterdag 11 en zondag 12 april rillaar

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Ben8000
Mountainbiker

Re: Zaterdag 11 en zondag 12 april rillaar

Post by Ben8000 »

Ik zal er ook zijn, hopelijk zijn er wat leuke afdalingen waar er niet teveel drukte is.
Rubber Duck
Mountainbiker

Post by Rubber Duck »

dennisVO wrote:ik heb zo een vaag vermoeden dat hier echt veel volk op af komt.
hoe was dat vorige jaren, veel trechter-momentjes en aanschuiven?
altijd jammer als je net voor een tof stukje/klimmeke moet afstappen vanwege de drukte.
komen de splitsingen al snel? da scheelt soms wel wat om de drukte te verdelen.

ik start wss pas om 10u, dus hopelijk is de grote massa dan al lang weg :-)
Als je om 10u start is Zeker de grootste drukte al voorbij. Uit vorige editie hebben we geleerd dat een moeilijker/ gemakkelijker splitsing in de eerste single tracks onvoldoende werkt en daarom hebben we om opstoppingen maximaal te beperken bij de eerste 3 beklimmingen op zondag telkens 2 verschillende routes voorzien waardoor de langste 3 afstanden even gescheiden worden van de kortste 3 afstanden.
Z.
Mountainbiker
Location: Scott Scale 40; Scott Scale 29 Expert, Scott Scale 970 en ne Zannata-koersfiets

Post by Z. »

Ik start zondag heel vroeg voor de lange afstand. Vraag is: kom ik aan het einde van de rit in het gedemmel van de latere starters terecht? Of blijven de afstanden gescheiden in de finale?
madskatingcow
Mountainbiker
Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Post by madskatingcow »

Z. wrote:Ik start zondag heel vroeg voor de lange afstand. Vraag is: kom ik aan het einde van de rit in het gedemmel van de latere starters terecht? Of blijven de afstanden gescheiden in de finale?
Het is toch geen wedstrijd?
adriescc03
Mountainbiker

Post by adriescc03 »

Finale? pfff
Rubber Duck
Mountainbiker

Post by Rubber Duck »

Z. wrote:Ik start zondag heel vroeg voor de lange afstand. Vraag is: kom ik aan het einde van de rit in het gedemmel van de latere starters terecht? Of blijven de afstanden gescheiden in de finale?
Dat kan al blijven enkele heel technische delen na bv 3 gescheiden want hier zal menig ervaren biker al goed voor de dag moeten komen
WTC VOSSENBERG
Mountainbiker

Post by WTC VOSSENBERG »

WTC VOSSENBERG Herentals ook aanwezig op zondag met enkele bikers.
Deze willen we niet missen op de kalender :-({|=
Z.
Mountainbiker
Location: Scott Scale 40; Scott Scale 29 Expert, Scott Scale 970 en ne Zannata-koersfiets

Post by Z. »

adriescc03 wrote:Finale? pfff
Met de knipoog naar het taalgebruik bij de wielerkoersen dezer dagen, gast.
En neen, het is geen wedstrijd. Maar ik start wel graag vroeg om 85 km door te kunnen rijden en niet op km 70 te gaan talmen. Sorry ze. Pfff

Ik deed daarnet trouwens den american extreme aan. De pijlen wijzen daar mooi de put in. Ideaal.
Z.
Mountainbiker

Post by Z. »

Rubber Duck wrote:
Dat kan al blijven enkele heel technische delen na bv 3 gescheiden want hier zal menig ervaren biker al goed voor de dag moeten komen
Tnx
Speedy G.
Mountainbiker

Post by Speedy G. »

Wij gaan rond 10u.15 vertrekken voor een verkorte versie van de 25km met mijn zoontje van 5.

Hopelijk rijden we niemand in de weg maar als ge ne hele grote ziet met ne kleine ervoor, heb een beetje medelijden en hou in gedachten dat hij nog maar 5 jaar is.

Aanmoedigingen zijn altijd toegelaten want daar krijgen die klein mannen vleugels van. :-D
Post Reply