Kwestie van mijn dochter haar nieuwe mtb wat in te rijden. Met wat geluk de zondag voor nog wat km maar jammer genoeg niet de grote afstand met de huidige conditie. En wie weet zware benen van achter de jeugd aan te gaan
Zaterdag 11 en zondag 12 april rillaar
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Rucher
- Mountainbiker
Re: Zaterdag 11 en zondag 12 april rillaar
Zaterdag van de party met mijn dochter , de looky met zijn zoon en mijne daddy voor de kidstoer.
Kwestie van mijn dochter haar nieuwe mtb wat in te rijden. Met wat geluk de zondag voor nog wat km maar jammer genoeg niet de grote afstand met de huidige conditie. En wie weet zware benen van achter de jeugd aan te gaan
-
Rubber Duck
- Mountainbiker
Post by Rubber Duck »
Parcours wordt gereden in uurwijzerszin.Flupke70 wrote:'Opgelet, voor de langste afstand (67km) is het laatste uur van vertrek 17u omdat je anders in het duister dreigt aan te komen.'
is dit niet de bedoeling van een avondrit?![]()
In welke richting wordt het parcours gereden aub?
Voor de marathonafstanden van zondag wil dit zeggen dat het zwaarste deel zeker in t begin zit. Aan bv 2, na +/- 45 km zal het hm tellertje al rond de 775 zitten (mio 505)
Een bijkomende reden waarom de 67 niet als nachtrit wordt aangeboden is het feit dat we zaterdagnacht ook nog enkele delen van het parcours moeten omdraaien en splitsingen wijzigen om jullie op die manier zaterdag en zondag een relatief sterk gewijzigd parcours te kunnen aanbieden met gelijkaardige afstand.
Ik denk rond 16u30 te starten voor de grote toer en als de beentjes het toelaten nog de 25 of de 40 er bij te doen als nachtrit zal zondag wel pijn doen maar op een vlake rit voel je het minder
-
Rillaarse Biker
- Mountainbiker
Post by Rillaarse Biker »
Er is nog meer goed nieuws voor de deelnemers op zondag, want er zal de mogelijkheid zijn om na de toertocht producten aan te kopen van Unlimited Power (UP), de dorstlesser kan je proeven op al onze bevoorradingen en de marathonrijders hebben ondertussen ook al de energyreep verbruikt, die zal meegegeven worden bij de inschrijvingen.
Als beginnende marathonbiker zou ik binnenkort graag deelnemen aan de Hagelandse Chrono(80km, 900hm), niet om een goede tijd te rijden, maar vooral om hem volledig uit te rijden.
Jullie organisatie lijkt me een goede voorbereiding in de streek. De langste Chrono van zondags, zou ik aan mij voor bij willen laten gaan. Op welk parcours, ter voorbereiding, ga ik de meeste gemeenschappelijke delen/beklimmingen tegen komen:
-Marathon(67km, 875hm) van zaterdag,
-TT(56km, 700hm) van zondag,
-Marathon(68km, 935hm) van zondag.
Jullie organisatie lijkt me een goede voorbereiding in de streek. De langste Chrono van zondags, zou ik aan mij voor bij willen laten gaan. Op welk parcours, ter voorbereiding, ga ik de meeste gemeenschappelijke delen/beklimmingen tegen komen:
-TT(56km, 700hm) van zondag,
-Marathon(68km, 935hm) van zondag.
Last edited by fishie on Thu 09 Apr 2015 21:16, edited 1 time in total.
-
Rubber Duck
- Mountainbiker
Post by Rubber Duck »
Moeilijke vraag omdat de hagelandse chrono ook voor een groot stuk aan de overkant van de demer zit.fishie wrote:Als beginnende marathonbiker zou ik binnenkort graag deelnemen aan de Hagelandse Chrono(80km, 900hm), niet om een goede tijd te rijden, maar vooral om hem volledig uit te rijden.
-TT(56km, 700hm) van zaterdag,
-Marathon(68km, 935hm) van zaterdag.
Als ik eentje moet noemen dan zou ik zeggen de 68 van zondag al zal je bij ons veel meer klimmetjes na elkaar doen en zullen de hm dus veel sneller oplopen. Hagelandse chrono doet zeker dezelfde heuvels aan maar lang niet alle klimmen ervan terwijl wij op een relatief kleine oppervlakte onze km en hm bij elkaar proberen te rapen mede door veel werk te steken in het verkrijgen van toelatingen voor eenmalige doorgang op privé stukken.
We vragen dan ook om deze eenmalige doorgangen te respecteren en niet na te rijden op gps zodat we deze extraatjes elk jaar opnieuw kunnen blijven aanbieden en onze goede verstandhouding met de eigenaars kunnen behouden.
- Bulls69
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15
En Patje verleden jaar 100km, worden het er dit jaar 107kmpatje2 wrote:Ik denk rond 16u30 te starten voor de grote toer en als de beentjes het toelaten nog de 25 of de 40 er bij te doen als nachtrit zal zondag wel pijn doen maar op een vlake rit voel je het minder
Ik vertrek tussen 20u-20u30, anders moet je een 1/2u voor uw eerste aankomst na de 67 een berichtje sturen dan pik ik mijn karretje bij U aan voor 40/25km
- Vintage Biker
- Mountainbiker
Post by Vintage Biker »
Zoals gewoonlijk vind je mij zondag rond 9U aan de start! 
- dennisVO
- Mountainbiker
ik heb zo een vaag vermoeden dat hier echt veel volk op af komt.
hoe was dat vorige jaren, veel trechter-momentjes en aanschuiven?
altijd jammer als je net voor een tof stukje/klimmeke moet afstappen vanwege de drukte.
komen de splitsingen al snel? da scheelt soms wel wat om de drukte te verdelen.
ik start wss pas om 10u, dus hopelijk is de grote massa dan al lang weg
hoe was dat vorige jaren, veel trechter-momentjes en aanschuiven?
altijd jammer als je net voor een tof stukje/klimmeke moet afstappen vanwege de drukte.
komen de splitsingen al snel? da scheelt soms wel wat om de drukte te verdelen.
ik start wss pas om 10u, dus hopelijk is de grote massa dan al lang weg