Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Braeckie
Mountainbiker

Re: Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Post by Braeckie »

pepster wrote: Er ligt trouwens al een gap(-ke) in de schorre. Mijn broer heeft er in september een liesbreuk en sleutelbeenbreuk opgelopen omdat hij te voorzichtig wou zijn en de jump dus te traag nam... :lol:
Door de winterpauze lees ik dit nu pas... ik was er inderdaad bij toen het gebeurde ;-)

Ik kijk alleszins al uit naar de lente, dan kunnen we nog eens samen de Schorre gaan verkennen...
tib888
Mountainbiker

Post by tib888 »

Ben juist in de kleiputten in Terhagen gaan lopen en alles ligt er ideaal bij. Bijna geen slijk. Slecht 1 MTB'er gezien in de verte. Iedereen zit terug op de racefiets zeker??? :P
Koen De Houwer
Mountainbiker

Post by Koen De Houwer »

Neenee, vorige maandag nog geweest... Inderdaad zalig daar! Nieuw dropje is fun, rookgassen ook... Binnenkort nog eens met de nieuwe pijlen. Knap werk Peter en co.
Alexe
Mountainbiker

Post by Alexe »

Iemand die kan vertellen hoe het parcours erbij ligt? Na zoveel hierover te lezen wil ik deze ook wel eens ervaren :)
flashing1
Mountainbiker

Post by flashing1 »

Alexe wrote:Iemand die kan vertellen hoe het parcours erbij ligt? Na zoveel hierover te lezen wil ik deze ook wel eens ervaren :)
na een week droogte moet dat lukken ... mis wat enig schuifwerk :-D
pepster
Mountainbiker

Post by pepster »

tegen volgend weekend moet het daar toch redelijk opgedroogd zijn en kan er eindeljk terug deftig gereden worden... (o)
flashing1
Mountainbiker

Post by flashing1 »

pepster wrote:tegen volgend weekend moet het daar toch redelijk opgedroogd zijn en kan er eindeljk terug deftig gereden worden... (o)
gisteren de jump afgewerkt , weeral een toffe hindernis erbij, euhmm, geen hindenis eerder pure fun ,
laatste kilometers van mtb Terhagen , dicht tegen de Kapelstraat , verbinding Boom -Terhagen
vndg misschien wat afwateringwerken verrichten , laatste kilometer
sam2300
Mountainbiker

Post by sam2300 »

Ik kom morgen al eens checken. Kan niet meer wachten. :)
Kristof Huyck
Mountainbiker

Post by Kristof Huyck »

flashing1 wrote:
pepster wrote:tegen volgend weekend moet het daar toch redelijk opgedroogd zijn en kan er eindeljk terug deftig gereden worden... (o)
gisteren de jump afgewerkt , weeral een toffe hindernis erbij, euhmm, geen hindenis eerder pure fun ,
laatste kilometers van mtb Terhagen , dicht tegen de Kapelstraat , verbinding Boom -Terhagen
vndg misschien wat afwateringwerken verrichten , laatste kilometer
Is het momenteel nog wat te vroeg om te rijden in De Schorre / Terhagen of is het doenbaar?
sam2300
Mountainbiker

Post by sam2300 »

Net terug, het is zeker al doenbaar, al zijn sommige stukken wel echt nog verassend nat... Ik rijd maar met RoRo's en het was dus opletten geblazen hier en daar.

Om echt te knallen dus nog wat te vroeg, om de sfeer al eens op te snuiven en links en rechts wat leuke stukken mee te pakken is het nu wel ok.
Post Reply