Graag gedaan, ik had/heb dezelfde plannen als u voor morgen!Geert B wrote:@giezels bedankt voor de moeite.
Ik was eerst van plan om de 135km E3 velo voor cyclo te doen.
De vele wind drijft me naar de watermolentocht, voor de 67km dan.
29-03-2015 - 14e Watermolentocht - Kortrijk
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: 29-03-2015 - 14e Watermolentocht - Kortrijk
Hallo,
Het speelbosje in achter het vti, tegen afrit autostrade heb ik zelf ook al meermaals verkend en is nu inderdaad privaat domein van BlueBerry Hill Adventure. Dit zal inderdaad in de tochten van 1 mei, dus ik ben benieuwd of ze dit nog kunnen openmen! Het was zeker een eerwaarde en tout-court een meerwaarde voor iedere tocht!
Voor alle duidelijkheid. Dit stuk wordt niet opgenomen in één van onze parcours!
Grtz
Het speelbosje in achter het vti, tegen afrit autostrade heb ik zelf ook al meermaals verkend en is nu inderdaad privaat domein van BlueBerry Hill Adventure. Dit zal inderdaad in de tochten van 1 mei, dus ik ben benieuwd of ze dit nog kunnen openmen! Het was zeker een eerwaarde en tout-court een meerwaarde voor iedere tocht!
Voor alle duidelijkheid. Dit stuk wordt niet opgenomen in één van onze parcours!
Grtz
Zo,
Ik hoop dat ik wat meer duidelijkheid kon verschaffen over onze tochten en alle vragen kon beantwoorden. Indien niet zo, shoot...
De weergoden zullen ons misschien niet zo gunstig gezind zijn als vorige jaren, maar ik ben ervan overtuigd dat iedereen die afkomt, toch een leuke tocht achter de kiezen zal hebben en met gloeiende benen (zeker na die laatste, lange off-road strook langs de leie) zal kunnen genieten en napraten bij een lekker streekbiertje.
Wij kijken in ieder geval uit naar morgenochtend 6.15u (nieuw uur!!) voor de laatste check van alle bordjes.
Hopelijk mogen we jullie morgen massaal verwelkomen tussen 8u en 11u op de warande!
Groetjes,
een bepijler
Ik hoop dat ik wat meer duidelijkheid kon verschaffen over onze tochten en alle vragen kon beantwoorden. Indien niet zo, shoot...
De weergoden zullen ons misschien niet zo gunstig gezind zijn als vorige jaren, maar ik ben ervan overtuigd dat iedereen die afkomt, toch een leuke tocht achter de kiezen zal hebben en met gloeiende benen (zeker na die laatste, lange off-road strook langs de leie) zal kunnen genieten en napraten bij een lekker streekbiertje.
Wij kijken in ieder geval uit naar morgenochtend 6.15u (nieuw uur!!) voor de laatste check van alle bordjes.
Hopelijk mogen we jullie morgen massaal verwelkomen tussen 8u en 11u op de warande!
Groetjes,
een bepijler
-
boerieman
- Mountainbiker
Alle pijltjes hangen er, het parcours ligt goed vettig! Ideaal MTB weer! Hopelijk morgen allen op post!
Bellegembos zit nog steeds in onze tocht!
Bij nader inzien geen grote wijzigingen bij vorig jaar.
Bellegembos zit nog steeds in onze tocht!
Bij nader inzien geen grote wijzigingen bij vorig jaar.
Een hele druilerige editie. Vettig, maar op de meeste plaatsen berijdbaar, behalve een paar stroken die overstroomd waren. Ik had 69km maar was ook wat verkeerd gereden op het eind. Ontelbare keren op mijn zij gelegen, meestal door mijn gebrekkige techniek. Dan maar wijselijk op matig tempo doorgereden.
- Krisse²1
- Mountainbiker
Parkoers op de 45km was goed te doen, waarschijnlijk omdat er weinig opkomst was. Anders zou het opengereden zijn... Ook op het einde verkeerd gereden. Bepijling begon daar wat slordiger te worden...
Zeker als je op het eind van je krachten begint te komen kan dit behoorlijk frustrerend zijn
Tot volgend jaar!
Zeker als je op het eind van je krachten begint te komen kan dit behoorlijk frustrerend zijn
Tot volgend jaar!
Schoon toerke me veel wind en regen. Na 30km platte band en vaneigens mn trekkers nie mee.
Toch enkele bikers die gestopt zijn om me te helpen ook al wast str...weer
Bij deze bedankt aan deze bikers. De persoon die mij een bommeke heeft gegeven nog eens extra bedankt.
Als de kans zich voor doet geef je zeker een terug. Niet meer tot aan de warande gereden wegens te koud aan het krijgen.
Toch 72km op de teller toen ik thuis kwam. Hopelijk tot volgend jaar met beter weer
Toch enkele bikers die gestopt zijn om me te helpen ook al wast str...weer
Bij deze bedankt aan deze bikers. De persoon die mij een bommeke heeft gegeven nog eens extra bedankt.
Als de kans zich voor doet geef je zeker een terug. Niet meer tot aan de warande gereden wegens te koud aan het krijgen.
Toch 72km op de teller toen ik thuis kwam. Hopelijk tot volgend jaar met beter weer
-
Brede Boskanter
- Mountainbiker
Post by Brede Boskanter »
Hier deze morgen ook met ne man of 5 gestart , de eerste 20 km redelijk droog maar daarna van langs om natter .Veel gekende stroken met toch hier en daar iets nieuws , rond Bellegem beetje op en af . De passage door Bellegembos , zeker het eerste deel , is voor mij in deze periode van het jaar geen meerwaarde . Na twee weken zonder fiets serieus afgezien langs de Leie .Dankzij de rode lichten toch nog kunnen aansluiten bij de snellere mannen en na een beetje zoekwerk tevreden en kletsnat binnengebold .Bedankt aan de vriendelijke organisatoren en hopelijk volgend jaar droger en zonniger .Zondagmorgen paaseieren rapen maar maandagmorgen startensklaar in Zillebeke .
Zonder afbreuk te willen doen aan de organisatie want niemand heeft het weer onder controle vind ik persoonlijk dat baggeren door modder niet echt ideaal `MTB weer` is maar eerder `cyclocross weer`.boerieman wrote:Alle pijltjes hangen er, het parcours ligt goed vettig! Ideaal MTB weer!
Hallo,
Bedankt voor de toffe reacties!
We nemen de commentaar over bepijling op het einde, zeker mee naar volgend jaar toe!
Wij zijn door de hevige wind en regen van deze namiddag ook moe, maar voldaan! Het was een editie voor de die-hards...
Groetjes en tot volgend jaar!
Bedankt voor de toffe reacties!
We nemen de commentaar over bepijling op het einde, zeker mee naar volgend jaar toe!
Wij zijn door de hevige wind en regen van deze namiddag ook moe, maar voldaan! Het was een editie voor de die-hards...
Groetjes en tot volgend jaar!