Iemand meer informatie over deze rit?
http://www.sport.be/cycling/fietspromo/ ... t_id=10900" onclick="window.open(this.href);return false;
Mol - Toertocht 22 maart 2015
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- MichelSpec
- Mountainbiker
- NetWave
- Mountainbiker
- Location: 2014 Specialized Camber EVO - 2016 Bulls Copperhead 3
Re: Mol - Toertocht 22 maart 2015
Mijn comment van vorig jaar kan je hier lezen...
http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?f=2&t=123646" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik was blijkbaar niet zo enthousiast, net zoals anderen. Morgen dus naar Poederlee, ook al ben ik zelf van Mol.
http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?f=2&t=123646" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik was blijkbaar niet zo enthousiast, net zoals anderen. Morgen dus naar Poederlee, ook al ben ik zelf van Mol.
- MichelSpec
- Mountainbiker
Geen aanrader! Als mensen deze tocht willen rijden kunnen ze gewoon de blosoroute van Bel doen.. Volgend jaar ben ik zeker niet van de partij, ook al is het in mijn eigen dorp..
- NetWave
- Mountainbiker
- Location: 2014 Specialized Camber EVO - 2016 Bulls Copperhead 3
Tot deze conclusie ben ik vorig jaar ook gekomen (ben zelf ook van Mol).Jonetteke wrote:Volgend jaar ben ik zeker niet van de partij, ook al is het in mijn eigen dorp..
Vandaag dus naar Poederlee gereden, en zo te zien moet ik daar geen spijt van hebben...
Verstandig! Slechter kan ook niet.. 1 pluspunt: top bevoorrading! Was de moeiteNetWave wrote:
Vandaag dus naar Poederlee gereden, en zo te zien moet ik daar geen spijt van hebben...
- Bruce Wayne
- Mountainbiker
Post by Bruce Wayne »
Aan de bevoorrading waren zelfs de gebroeders vd Poel aanwezig. Zo goed was die zelfs. Verder niet veel over te melden. Maar wel lekker gereden.
- Bruce Wayne
- Mountainbiker
Post by Bruce Wayne »
Verder veeeeeel dreven en veel langs mooie stukken afgereden
Last edited by Bruce Wayne on Sun 22 Mar 2015 19:30, edited 1 time in total.
Ik vond de tocht nog wel OK. Toertochten in je eigen stad lijken altijd minder leuk omdat je daar zelf alle beste padjes kent, vandaar de reacties van hierboven denk ik.
Kleine opmerking: de hoge druk reinigers waren veel te krachtig, niet echt geschikt om fietsen te poetsen :)
Kleine opmerking: de hoge druk reinigers waren veel te krachtig, niet echt geschikt om fietsen te poetsen :)
vindt de reacties niet terecht
ben het niet eens met de mannen van MOL
waarom een school die inkomsten niet gunnen?
ze zetten zich in om ons een leuke dag te bezorgen, en ga je nog liever elders rijden
vond het wel een toffe rit , ok is misschien wel meer uit te halen
maar deze rit is toch anders dan al die andere tochten in MOL
proficiat voor de inrichters
we moeten blij zijn om iedere week een tocht in de buurt te hebben
ben van thuis uit gestart en heb 60 km kunnen mtbjen zonder mijn auto buiten te halen
ben het niet eens met de mannen van MOL
waarom een school die inkomsten niet gunnen?
ze zetten zich in om ons een leuke dag te bezorgen, en ga je nog liever elders rijden
vond het wel een toffe rit , ok is misschien wel meer uit te halen
maar deze rit is toch anders dan al die andere tochten in MOL
proficiat voor de inrichters
we moeten blij zijn om iedere week een tocht in de buurt te hebben
ben van thuis uit gestart en heb 60 km kunnen mtbjen zonder mijn auto buiten te halen