15de lenteveldterocht Gistel 14 maart 2015

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
verry slowwww
Mountainbiker
Location: granville mahone(oud),canyon yellowstone, fat rat ktm

Re: 15de lenteveldterocht Gistel 14 maart 2015

Post by verry slowwww »

mooie rit, warande lag er goed bij ,overal trouwens =D>
goeie organisatie ,pitstop enz
@spiermassa ,ben u voorbijgegaan just voor de 1ste hallte,en uw fiets goe bezien ,ferm spul.
toen ik u zag van uw fiets komen ,dacht ik oei oei,maar allee herstel is bezig dus :wink:

benieuwd of er foto's zijn ergens ,liep daar een schoon fotografe rond na de 2de stop :-"
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

voor't eerst in mijn carriere hier gereden, en bijgevolg veel nieuwe stukken tegengekomen. Niet de meest uitdagende streek, maar er werd veel werk gestoken in enkele toffe zijsprongetjes. Mooi werk mannen.
Christ D.
Mountainbiker

Post by Christ D. »

Hier ook gestart net na de middag , deze organisatie verdient een dikke pluim voor al het werk die erin gestoken is.
Met de fatboy mij allezins vree goed geamuseerd !! Bedankt Gistel.
Woody 7
Mountainbiker

Post by Woody 7 »

Voor zulke ritten zit je met plezier op je mtb! Veel privé en technische stroken. Dikke proficiat aan de organisatie en een grote dank u wel! tot volgend jaar gistel...
BirgerVHB
Mountainbiker

Post by BirgerVHB »

Pluim voor de organisatie. Sjanse met het weer en leuke tocht gemaakt.
Even onoplettend geweest en de afslag naar een lus niet gezien, daardoor stukje gemist... :oops:
Is er iemand in de mogelijk de volledige route (55 km?) online beschikbaar te stellen?
Of kan dit niet?

Verder was ik serieus onder de indruk van de Versluys-mannen met Rondelez en Co ... Sneltrein zeg.
Christ D.
Mountainbiker

Post by Christ D. »

BirgerVHB wrote: Is er iemand in de mogelijk de volledige route (55 km?) online beschikbaar te stellen?
Of kan dit niet?
Ik heb die maar deel ik niet rond. Er zit enorm veel privé stukken in en als je die gaat narijden komt de organisatie volgend jaar mischien in de problemen.
meuldersraf
Mountainbiker

Post by meuldersraf »

Christ D. wrote:
BirgerVHB wrote: Is er iemand in de mogelijk de volledige route (55 km?) online beschikbaar te stellen?
Of kan dit niet?
Ik heb die maar deel ik niet rond. Er zit enorm veel privé stukken in en als je die gaat narijden komt de organisatie volgend jaar mischien in de problemen.
Eerst en vooral hartelijk dank aan de 662 deelnemers.

Het antwoord van Christ is volledig juist. Er zitten veel stukken privé in waar de eigenaars zonder toelating niet aanvaarden dat er gereden wordt. Dat is dan ook het verschil met een mountainbiketocht die ingericht wordt en een blosoparcours.
Bij deze dank aan de gemeentebesturen,Vlaamse gemeenshap natuur en bos, provincie Boeverbos bos en groen, visclub Eernegem en alle privé eigenaars.

Deze avond zullen de foto's op de website gezet worden, Dus vanaf morgen dinsdag zijn ze te zien.
BirgerVHB
Mountainbiker

Post by BirgerVHB »

Christ D. wrote:
Of kan dit niet?
Hoi.
Narijden is niet de bedoeling. Ik had het eerder op een gewone afdruk ofzo waar ik kan zien waar wij de afslag hadden gemist. Meer niet.
De privé stukken maken narijden natuurlijk niet mogelijk. Dat is begrijpelijk.
dark dingo
Mountainbiker

Post by dark dingo »

In de namiddag ook met 3 steenbakkers gestart en we hebben ons goed geamuseerd...er werd hier wederom veel werk ingestoken...was onder andere merkbaar aan de vele meters afspanningslint.Het viel ons ook op dat het parcour er droger bijlag dan verwacht.2 zeer goede bevooradingen met vele lekkernijen,goede bepijling en een zeer strakke wind :-? na een verkwikkende douche,de apres opgezocht,en het mag gezegd...zeer vriendelijke bediening =D> Het boke smaakte,alleen Stic vond dat er net iets te veel mosterd op de kaas zat!!Tja...als je aan beide zijden mosterd spuit #-o Ook mooie foto's op het grote scherm van eerst de voormiddag-bikers en kort daarna de namiddag-bikers...knap gedaan!!Voor ons was het een geslaagde namiddag,bedankt voor de organisatie en graag volgend jaar terug!! :bounce: :bounce: Dingo 8)
gibbert
Mountainbiker

Post by gibbert »

Ook hier zeer tevreden over de organisatie! Nergens problemen met de pijltjes, twee topbevoorradingen en een heel leuk, afwisselend parcours. Proficiat en bedankt!

Daarnaast : die website waarvan sprake waar de foto's zouden staan, welke is dat juist?

edit : ben zelf gaan zoeken ipv de tamzak uit te hangen en te wachten tot iemand anders voor mij het werk wou doen. Maar voor wie wél te lui is : klik :wink:
Post Reply