Zondag 15 Maart 2015: SVK 30ste MTB TOERTOCHT OUD-HEVERLEE

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
wardje
Mountainbiker

Re: Zondag 15 Maart 2015: SVK 30ste MTB TOERTOCHT OUD-HEVERL

Post by wardje »

El Toro Cycling Club HB wrote:Veni, vidi, vici, nou ja, dat is onze jules, oftewel, julius cesar,

anyway, vandaag heb ik gezien dat het goed was,

=D> =D> =D> =D> =D> ,
voor alles en iedereen die aan deze tocht meegewerkt heeft maar ook heeft meegedaan, wat een sportiviteit onderweg, een diepe buiging voor een ieder die in oud-heverlee aanwezig was.
Awel El Toro , volledig met je eens , echt ik was aangenaam verrast , wat een respect en sportiviteit onderweg ,,, zoals jij zegt een diepe buiging voor allen is zeker op zn plaats , btw , wij wonen maar 10 min bij jou vandaan :-D maar is en blijft mn lievelingsstreek :wink:
wardje
Mountainbiker

Post by wardje »

El Toro Cycling Club HB wrote:Veni, vidi, vici, nou ja, dat is onze jules, oftewel, julius cesar,

anyway, vandaag heb ik gezien dat het goed was,

=D> =D> =D> =D> =D> ,
voor alles en iedereen die aan deze tocht meegewerkt heeft maar ook heeft meegedaan, wat een sportiviteit onderweg, een diepe buiging voor een ieder die in oud-heverlee aanwezig was.
Awel El Toro , volledig met je eens , echt ik was aangenaam verrast , wat een respect en sportiviteit onderweg ,,, zoals jij zegt een diepe buiging voor allen is zeker op zn plaats , btw , wij wonen maar 10 min bij jou vandaan :-D maar is en blijft mn lievelingsstreek :wink:
Cokeman
Mountainbiker

Post by Cokeman »

Toch een onfortuinlijke biker tijdens de tocht.... spoedig herstel toegewenst.
http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-loke ... -a2254267/
Stevestrong
Mountainbiker

Post by Stevestrong »

Het was een fantastische tocht! Op alle vlakken... =D> =D> =D>
Ik heb met volle teugen genoten van de 62 km.
En wat die sfeer betreft, volledig mee eens. ik had me op de fiets al de bedenking gemaakt dat het wegseizoen terug begonnen is. Iedereen zit terug in zijn natuurlijke biotoop :-) :-"

Hopelijk verloopt het herstel van de man uit Lokeren snel, want een gebroken nekwervel is niet om mee te lachen vrees ik. Veel sterkte!
alfake
Mountainbiker

filmpje SVK 30ste MTB TOERTOCHT OUD-HEVERLEE

Post by alfake »

Filmpje van de supertocht!!

" onclick="window.open(this.href);return false;

grts...
Post Reply