Mijn Kuma voldoet echt niet meer voor het betere werk en aangezien ik dit jaar veel intensiever wil gaan rijden en wat wedstrijden wil meepikken heb ik mij (één van de schaarse) dit frame aangeschaft. Het waren de laatste 9 beschikbaar en ik moest dus snel beslissen maar na een kleine week was dit al binnen
Het is dus een Bianchi Methanol geworden in de Team Replica celeste T4 kleur.
inclusief bij deze frameset heb ik de stubby (montagestandaard voor zadel), balhoofd chainstayprotector en steekas gekregen. Zelfs de 4 titanium boutjes voor drinkbushouders zijn gemonteerd
Tevens geeft Bianchi 5 jaar garantie op dit frame.
Onderaan de onderbuis net boven de bracket is een "steenslagplaatje" standaard gemonteerd.
het frame zou 1185gram wegen in deze maat 19", een snelle blik op de weegschaal bevestigt dat
Alle leidingen lopen intern in het frame (eigen aan dit topmodel frame) en alles is zeer netjes voorzien.
De speclist is zo goed als af in mijn hoofd maar ik moet alles nog bestellen, leuke vooruitzichten dus
De foto's doen het frame geen eer aan maar voorlopig moeten jullie het hier mee doen...

ik moet zelf nog alle details in het frame ontdekken en zal dat met plezier doen
voor de geïnteresseerden, de geometrie:

toch wel zeer racy en ik heb er hoge verwachtingen van icm de 27.5 wielen...