NIET! Mensen die niet een egaal tempo kunnen rijden zijn verboden_alain_ wrote:Ik ben absoluut geen hardrijder,
Maar ik ondervind dat ik op toertochten toch hard rij waar velen traag rijden.
Op de stukken waar velen dan weer hard gaan rij ik traag, ik moet wat recupereren om op de volgende stukken weer hard te kunnen gaan, alleen kan ik dan weer niet voorbij de vroegere snellere rijders.
Hoelaat moet ik nu starten?
Ongehoord gedrag
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: Ongehoord gedrag
- eL Tee
- Mountainbiker
+99.999.999Ratchet wrote:Andere oplossing: doen zoals ik, serieus uw kl...ten vol hebben van dat gedrag en geen toertochten meer rijden. Heerlijk, alleen met de mtb in het bos spelen. Soms met een maat, meestal alleen.
Ik heb de voorbije 3 jaar aan 2 toertochten meegedaan. Na een eerste had ik al mijn buik ervan vol, doch wou mijn schoonbroer eens een plezier doen en eens een toertocht met hem meerijden. Ook daar had ik vrij snel een degout...
Gewoon in mijn eentje, muziekje op en genieten zonder nitwits, mensen de zeuren of jaloerse blikken ("amai, da's nen duren vélo zekers?")
- drikkie
- Mountainbiker
eens iets anders .....
flyers op de voorruit kleven bij regen .... not done! ... bvb vandaag in Ravels ... flyers van Rillaar
er zijn tegenwoordig toch middelen genoeg om reclame te maken ? dat je geen wagens moet beschadigen

flyers op de voorruit kleven bij regen .... not done! ... bvb vandaag in Ravels ... flyers van Rillaar
er zijn tegenwoordig toch middelen genoeg om reclame te maken ? dat je geen wagens moet beschadigen
- Boebbel
- Forum beheerder
Beschadigen is toch wat sterk uitgedrukt voor een plakkend papiertje.drikkie wrote:eens iets anders .....
flyers op de voorruit kleven bij regen .... not done! ... bvb vandaag in Ravels ... flyers van Rillaar![]()
er zijn tegenwoordig toch middelen genoeg om reclame te maken ? dat je geen wagens moet beschadigen![]()
-
steven meirlaen
- Mountainbiker
Post by steven meirlaen »
Beschadigen is idd een groot woord, maar ik deel volledig je mening.Boebbel wrote:Beschadigen is toch wat sterk uitgedrukt voor een plakkend papiertje.drikkie wrote:eens iets anders .....
flyers op de voorruit kleven bij regen .... not done! ... bvb vandaag in Ravels ... flyers van Rillaar![]()
er zijn tegenwoordig toch middelen genoeg om reclame te maken ? dat je geen wagens moet beschadigen![]()
Het plakt verschrikkelijk, laat meestal papier achter op de ruit vlak in je gezichtsveld en je mag je ruitersproeiers leeg spuiten om het goedje eraf te krijgen. En lezen gaat dan ook meestal niet meer.
Wat een discussie...
Het is inderdaad een zeer ambetante vaststelling dat er altijd wel personen zijn die over de schreef gaan. En soms ver erover...
Ik probeer altijd te genieten op zo'n tocht. Of ik nu snel of traag ga boeit me voor geen meter.
Ik heb tenslotte ook betaald.
Soms stopt dat genieten als je zo'n strebers hebt die je voorbij knallen op vlakke stukken en je de huid vol schelden als ze niet snel genoeg langs kunnen. Maar dan begin ik weer heerlijk hard te genieten als je diezelfde bende onnozelaars in de eertsvolgende helling heel rustig (en soms traag
) weer voorbij gaat...
Maar dit gegeven draagt er wel toe bij dat ik veel liever in mijn eentje rustig (of snel) ergens een rit ga maken waar een toertocht is geweest of nog moet komen.
Laat iedereen gewoon zijn ding doen en vloek niet op de één of ander die sneller of trager gaat. Vroeg of laat loopt het toch eens serieus uit de hand.
Het is inderdaad een zeer ambetante vaststelling dat er altijd wel personen zijn die over de schreef gaan. En soms ver erover...
Ik probeer altijd te genieten op zo'n tocht. Of ik nu snel of traag ga boeit me voor geen meter.
Ik heb tenslotte ook betaald.
Soms stopt dat genieten als je zo'n strebers hebt die je voorbij knallen op vlakke stukken en je de huid vol schelden als ze niet snel genoeg langs kunnen. Maar dan begin ik weer heerlijk hard te genieten als je diezelfde bende onnozelaars in de eertsvolgende helling heel rustig (en soms traag
Maar dit gegeven draagt er wel toe bij dat ik veel liever in mijn eentje rustig (of snel) ergens een rit ga maken waar een toertocht is geweest of nog moet komen.
Laat iedereen gewoon zijn ding doen en vloek niet op de één of ander die sneller of trager gaat. Vroeg of laat loopt het toch eens serieus uit de hand.
Vanaf nu gaat dat allemaal weer voor een paar maanden achter de rug zijn. Ritten in de Ardennen of Waals gedeelte zijn zalig. Geen racekonijnen die u in de gracht knallen omdat ze enkel maar hard kunnen rijden, maar geen techniek hebben.
Maar enkel mtb'ers met voldoende technische bagage om u ofwel snel zonder te hinderen kunnen voorbij rijden ofwel geduldig kunnen wachten.
Enige nadeel zijn de luidruchtige Walen, die hoor je 2km ver nog :)
Maar enkel mtb'ers met voldoende technische bagage om u ofwel snel zonder te hinderen kunnen voorbij rijden ofwel geduldig kunnen wachten.
- Jemp
- Mountainbiker
Ik vond toch dat ge in Thuin serieus in mijne weg reed!kazzz wrote:Vanaf nu gaat dat allemaal weer voor een paar maanden achter de rug zijn. Ritten in de Ardennen of Waals gedeelte zijn zalig. Geen racekonijnen die u in de gracht knallen omdat ze enkel maar hard kunnen rijden, maar geen techniek hebben.