Hopelijk met HR zender?rx-ke wrote: 51€ betaalt bij van Eyck te Aalst wat ik een zéér goede prijs vind.
Borstband Garmin
Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
Re: Borstband Garmin
Jawel, vandaag te Pellenberg een max hartslag van 181.RigolleM wrote:Hopelijk met HR zender?rx-ke wrote: 51€ betaalt bij van Eyck te Aalst wat ik een zéér goede prijs vind.
Terug in het juiste ritme(tussen de oren
-
de hin
- Mountainbiker
- Location: scott scale 40 2009, scott purgatory (beachbike), bianchi c2c via nirone
weet er iemand raad met het probleem van de borstband?
ik heb sinds een paar dagen problemen met mijn hartslagband, hij geeft abnormale waardes door, +200 - 240, dacht dat het de batterij van de borstband was, een nieuwe batterij gestoken maar hielp niet, dan maar naar de winkel terug gereden, die zouden de borstband opsturen ( is nog onder garantie) aangezien ik dan zonder band zou zitten en met hartslag train, al maar een nieuwe borstband meegenomen die terugbetaald zou worden als garmin een nieuwe borstband onder garantie opstuurt, daarnet gaan rijden met de nieuwe band, probleem nog niet opgelost, opnieuw waardes tussen de 200-240 terwijl mijn hartslag amper 170 geweest zou zijn ( als ik mijn gevoel volg) heeft er hier nog iemand problemen mee of mee gehad, zou het aan mijn gps kunnen liggen ?
ik heb sinds een paar dagen problemen met mijn hartslagband, hij geeft abnormale waardes door, +200 - 240, dacht dat het de batterij van de borstband was, een nieuwe batterij gestoken maar hielp niet, dan maar naar de winkel terug gereden, die zouden de borstband opsturen ( is nog onder garantie) aangezien ik dan zonder band zou zitten en met hartslag train, al maar een nieuwe borstband meegenomen die terugbetaald zou worden als garmin een nieuwe borstband onder garantie opstuurt, daarnet gaan rijden met de nieuwe band, probleem nog niet opgelost, opnieuw waardes tussen de 200-240 terwijl mijn hartslag amper 170 geweest zou zijn ( als ik mijn gevoel volg) heeft er hier nog iemand problemen mee of mee gehad, zou het aan mijn gps kunnen liggen ?
Als het steeds op dezelfde locatie is, kan het storing zijn. Anders heb ik het zelf nog niet meegemaakt. Langs het kanaal zijn hoogspanningsmasten soms de boosdoener. Zelf heb ik ervaren dat de caloriewaardes niet meer doorgegeven worden sinds ik een nieuwe band heb, ik weet echter niet of dat een instelling op de gps zelf is of aan de band ligt.
-
de hin
- Mountainbiker
- Location: scott scale 40 2009, scott purgatory (beachbike), bianchi c2c via nirone
ik rijd die route meermaals en nog nooit problemen ondervonden, vandaag rit met de mtb gedaan en altijd een normale hartslagwaarde doorgekregen ,volgende rit met de mtb eens afwachten, zou het aan mijn racefiets kunne liggen ? 
- henkdetank
- Mountainbiker
Post by henkdetank »
ik heb de hoge waardes af en toe ook ,met stevige tegenwind heb ik hartslagwaardes van 250 en meer doe ik dan een windjack aan dan is het over, bij mij heeft het dus met de wind te maken