Ombouwen mtb tot racefiets
Hoe vervang ik versleten remblokken, kan ik mijn voorvork zelf onderhouden, reinigen van de ketting,...
- nothing 's impossible
- Mountainbiker
Post by nothing 's impossible »
Ik ga het nog straffer maken, ik hing in het wiel.
Maar, als ik het wiel verloor moest hij temporiseren.
Op terugweg van de TT in Aaigem.
Voor ge iemand uitmaakt voor overdrijver kunt ge u misschien eens bepijzen; er zijn mannen die sneller rijden dan u.
Hij doet geen wedstrijden, maar in zijn zomervorm op een zeer zwaar parcours zou hij zeer sterk kunnnen eindigen.
Ondertussen is hij wel (bijna) rijp voor de masters.
Als ik op een windstille avond een snel toerke op de asfalt plan dan kom ik met fast Fred's ook zonder veel te moeten forceren aan 33 gemiddeld over 40 km.
En dan laat ik ook regelmatig een wielertoerist achter.
Maar, als ik het wiel verloor moest hij temporiseren.
Op terugweg van de TT in Aaigem.
Voor ge iemand uitmaakt voor overdrijver kunt ge u misschien eens bepijzen; er zijn mannen die sneller rijden dan u.
Hij doet geen wedstrijden, maar in zijn zomervorm op een zeer zwaar parcours zou hij zeer sterk kunnnen eindigen.
Ondertussen is hij wel (bijna) rijp voor de masters.
Als ik op een windstille avond een snel toerke op de asfalt plan dan kom ik met fast Fred's ook zonder veel te moeten forceren aan 33 gemiddeld over 40 km.
En dan laat ik ook regelmatig een wielertoerist achter.
Waar heb ik ooit vanzeleven gezegd dat er niemand sneller rijdt dan mij? Na 17 jaar biken weet ik best wat (ik) kan en wat niet.
En iemand die gemakkelijk 40/u gemiddeld rijdt (dus constant 43 vlammen) op modderbanden die is belgische top.
Daarentegen, eind in de 30 tot tegen de 40 scheuren gedurende 15 km op bijvoorbeeld een ritchy z-max, dat is straf maar dat kan ik goed geloven.
Een gemiddelde van 33 is al heel straf. Gij zijt nen straffen amai.
En iemand die gemakkelijk 40/u gemiddeld rijdt (dus constant 43 vlammen) op modderbanden die is belgische top.
Daarentegen, eind in de 30 tot tegen de 40 scheuren gedurende 15 km op bijvoorbeeld een ritchy z-max, dat is straf maar dat kan ik goed geloven.
Een gemiddelde van 33 is al heel straf. Gij zijt nen straffen amai.
- nothing 's impossible
- Mountainbiker
- phille
- Mountainbiker
ikke ook, met 2 magneten in mijn voorwiel !!! Imo kan ni, maar das ook ni just want koffie en eerste kan welnothing 's impossible wrote:Hier in ons buurt woont er enen, op den asfalt makkelijk 40 avs met zijn modderbanden (gedurende 15 km, na 55 km moddervreten en 15 km oprijden), en niet te volgen in het terein.![]()
- nothing 's impossible
- Mountainbiker
Ik heb helaas enkel de GPS track van dat stuk, had toen mijn nieuwe polar nog niet, anders stuurde ik de data door.
Was de terugkeer van de TT in Aaigem 10/10/04.
Ge zult eens moeten komen kijken als ge het niet gelooft!
Geef eerst een seintje op onze site.
Was de terugkeer van de TT in Aaigem 10/10/04.
Ge zult eens moeten komen kijken als ge het niet gelooft!
Geef eerst een seintje op onze site.
- A d r i
- Mountainbiker
Oh , maar ik geloof u wel NI, op een vlak windluw terrein haal ik die snelheden ook (denk ik
).
Jammer genoeg is een vlak terrein waar ik woon ver te zoeken, dan moet ik ten Noorden van Leuven het kanaal gaan volgen, en dan moet ik rond of godbeware door Leuven en dat is zelfmoord en vervuilend voor mijn longskes.
Daarom dat ik me steeds zachtgolvend door de heuveltjes beweeg en ik kontent ben met een gemiddelde van 24 thuis te komen (met de MTB met RR) en ik schaam me daar hoegenaamd niet voor, dat macho stadium ben ik al jaren voorbij (waarbij ik niemand beschuldig hee, ik zou niet durven ). Ik kan stoefen met het aantal hoogtemeters
Jammer genoeg is een vlak terrein waar ik woon ver te zoeken, dan moet ik ten Noorden van Leuven het kanaal gaan volgen, en dan moet ik rond of godbeware door Leuven en dat is zelfmoord en vervuilend voor mijn longskes.
Daarom dat ik me steeds zachtgolvend door de heuveltjes beweeg en ik kontent ben met een gemiddelde van 24 thuis te komen (met de MTB met RR) en ik schaam me daar hoegenaamd niet voor, dat macho stadium ben ik al jaren voorbij (waarbij ik niemand beschuldig hee, ik zou niet durven ). Ik kan stoefen met het aantal hoogtemeters
- nothing 's impossible
- Mountainbiker
Kan goed zijn, daar heb ik me ook niet over uitgesproken, noch over de windrichting!homeboy wrote:Das bergaf he NInothing 's impossible wrote: Was de terugkeer van de TT in Aaigem 10/10/04.
Maar het gemiddelde op die laatste 15 km heb ik onthouden
Ik heb zo eens een gemiddelde van 53 gereden, 12 km aan een stuk met tegenwind en veel bochten. Het was wel redelijk bergaf en het was in het buitenland.nothing 's impossible wrote:Kan goed zijn, daar heb ik me ook niet over uitgesproken, noch over de windrichting!homeboy wrote:Das bergaf he NInothing 's impossible wrote: Was de terugkeer van de TT in Aaigem 10/10/04.
Maar het gemiddelde op die laatste 15 km heb ik onthouden