ZO 08/03/2015 BERTEM : 15e 3-Valleien MTB Toertocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: ZO 08/03/2015 BERTEM : 15e 3-Valleien MTB Toertocht
Vandaag een mooie tocht gereden, ik vond de bepijling goed, geen enkele keer verkeerd gereden.
Er zijn inderdaad duidelijker kleuren voor pijlen, maar ze stonden zeker op de goede plaats.
De beloofde 65km was er bij mij ook maar 61km (of zou ik dan toch iets gemist hebben?).
Tot volgende keer!
Er zijn inderdaad duidelijker kleuren voor pijlen, maar ze stonden zeker op de goede plaats.
De beloofde 65km was er bij mij ook maar 61km (of zou ik dan toch iets gemist hebben?).
Tot volgende keer!
-
WK Wringers Bertem
- Mountainbiker
Post by WK Wringers Bertem »
Mr. Stitchen wrote:Genoten van het voorjaarszonnetje. Prima organisatie, lekker weertje, perfecte ondergrond, leuk parcours.
Verslagje van onze rit lees je op http://www.trade-n-cycle.be
-
WK Wringers Bertem
- Mountainbiker
Bedankt aan allen die de moeite gedaan hebben om onze toertocht te komen rijden.
We hebben dit ten zeerste geapprecieerd.
We hebben jullie reacties, zowel gisteren na de tocht, als op t forum opgenomen in de evaluatie naar volgend jaar toe.
in de mate van t mogelijke doen we uiteraard aanpassingen.
we beginnen alvast iemand zoeken die onze vele plakaatjes wil overschilderen 
Bedankt ! Merci !
We hebben dit ten zeerste geapprecieerd.
We hebben jullie reacties, zowel gisteren na de tocht, als op t forum opgenomen in de evaluatie naar volgend jaar toe.
in de mate van t mogelijke doen we uiteraard aanpassingen.
Bedankt ! Merci !
- phille
- Mountainbiker
als je de opmerkingen van vorig jaar las zijn deze van dit jaar bijna identiek
reeds lang dat onze verkeerslichten van rood-wit naar zwart-geel zijn veranderd, tzal mss wel een non-communautaire reden hebben ?
de seingevers kan je beter in je kantina gebruiken daar brengen ze geld op
met dit weer is het leuk biken ! Het was wat anders 3 jaar geleden met ijs-sneeuw-regen en negatieve temperaturen ...
reeds lang dat onze verkeerslichten van rood-wit naar zwart-geel zijn veranderd, tzal mss wel een non-communautaire reden hebben ?
de seingevers kan je beter in je kantina gebruiken daar brengen ze geld op
met dit weer is het leuk biken ! Het was wat anders 3 jaar geleden met ijs-sneeuw-regen en negatieve temperaturen ...
De Original Bikers waren ook van de partij!
We hebben genoten van de eerste tot de laatste km!
Rond de 62km op de teller.. na het bordje 'nog 2km' miste ik in het centrum de pijlen..Ofwel een kleine lus gemist
Bij de lus van extreem dacht ik dat na de klim het extreme ging beginnen
Tot volgende jaar!
We hebben genoten van de eerste tot de laatste km!
Rond de 62km op de teller.. na het bordje 'nog 2km' miste ik in het centrum de pijlen..Ofwel een kleine lus gemist
Bij de lus van extreem dacht ik dat na de klim het extreme ging beginnen
Tot volgende jaar!
Prima tocht net als vorig jaar.
De ondergrond lag er bij momenten te hard bij om comfortable met een vaste voorvork te vlammen.
De vele kassei stroken zijn ook typerend.
Tot de volgende
De ondergrond lag er bij momenten te hard bij om comfortable met een vaste voorvork te vlammen.
De vele kassei stroken zijn ook typerend.
Tot de volgende
-
Willemc
- Mountainbiker
Mocht het in België toch eens meer zo'n weertje zijn, echt zalig te biken met die eerste lentezon!
Hoewel 's morgens nog fris toch niet kunnen weerstaan aan blote armen-en benen gevoel.
Heel fijne rit wat mij betreft, lag er supergoed bij, ttz ik had meer modder verwacht. Daardoor iets minder zwaar zodat we de lange afstand goed (lees : met nog genoeg energie voor een uitgebreide après
doorgekomen zijn.
Aan de laatste bevoorrading was er geen eten meer, maar niet getreurd, de banaan in het achterzakske moest niet langer meegesleurd worden op de laatste beklimmingen.
Hadden idd maar iets van een 61km op de teller, maar niet getreurd, het was goed zo.
Wel grappig dat zowel te Bonheiden vorige week, als te Lommel op zaterdag, als nu te Bertem de langste afstanden niet klopten ...
Après was in fijn gezelschap, als lachen gezond is kunnen we der weer tegen voor deze week!
Hoewel 's morgens nog fris toch niet kunnen weerstaan aan blote armen-en benen gevoel.
Heel fijne rit wat mij betreft, lag er supergoed bij, ttz ik had meer modder verwacht. Daardoor iets minder zwaar zodat we de lange afstand goed (lees : met nog genoeg energie voor een uitgebreide après
Aan de laatste bevoorrading was er geen eten meer, maar niet getreurd, de banaan in het achterzakske moest niet langer meegesleurd worden op de laatste beklimmingen.
Hadden idd maar iets van een 61km op de teller, maar niet getreurd, het was goed zo.
Wel grappig dat zowel te Bonheiden vorige week, als te Lommel op zaterdag, als nu te Bertem de langste afstanden niet klopten ...
Après was in fijn gezelschap, als lachen gezond is kunnen we der weer tegen voor deze week!
-
Trichte
- Mountainbiker
Ook iemand een fotograaf tegengekomen onderweg? Het was ergens op het einde van een afdaling net voor een bocht naar links (ik denk Bertembos)
Voor de rest genoten van de rit en het weer

Voor de rest genoten van de rit en het weer
-
WK Wringers Bertem
- Mountainbiker
Wij nemen elk jaar wat sfeerbeelden voor ons archief, je zal dus waarschijnlijk Jef zijn tegengekomen die dit aan t organiseren was. Hij heeft op verschillende plaatsen een beperkt aantal foto's getrokken.Trichte wrote:Ook iemand een fotograaf tegengekomen onderweg? Het was ergens op het einde van een afdaling net voor een bocht naar links (ik denk Bertembos)
Voor de rest genoten van de rit en het weer![]()
![]()
-
Trichte
- Mountainbiker
Komen ze ergens op jullie site?WK Wringers Bertem wrote:Wij nemen elk jaar wat sfeerbeelden voor ons archief, je zal dus waarschijnlijk Jef zijn tegengekomen die dit aan t organiseren was. Hij heeft op verschillende plaatsen een beperkt aantal foto's getrokken.Trichte wrote:Ook iemand een fotograaf tegengekomen onderweg? Het was ergens op het einde van een afdaling net voor een bocht naar links (ik denk Bertembos)
Voor de rest genoten van de rit en het weer![]()
![]()