Za 7/03/15 en Zo 8/03/15 Rekkem : 16de smokkelaarstocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
slooverke
Mountainbiker

Re: Za 7/03/15 en Zo 8/03/15 Rekkem : 16de smokkelaarstocht

Post by slooverke »

Br0 wrote:Slechte bepijling en 5 euro voor een gewone TT vind ik veel geld. Nog en geluk dat het mooi weer was.
Als U de enige bent die hier negatieve commentaar geeft over de prijs en het parcours, dan zou ik me toch serieus vragen stellen bij mezelf......... over de TT te Dikkebus vroeg je om geen modder te hebben, en als er hier een mooi perfect berijdbaar parcours wordt aangeboden met 3 bevoorradingen én een hot dog bij aankomst voor de prijs van 5 euro is het te veel geld......... dan heb ik een goede raad, ga overal de BLOSO route's rijden, die kosten niks en tis ook "gewoon" en er heeft niemand werk om iets te organiseren of uit te pijlen....... [-X [-X [-X [-X [-X [-X [-X [-X
bullsmbker
Mountainbiker

Post by bullsmbker »

deze morgen super leuke tocht gedaan in mijn achtertuin ( woon namelijk in de barraken ) dank aan de key bons voor de supertocht .wat de bepijling bereft vind ik het goed zo er kunnen geen pijlen gedraaid worden. ik heb maar een keer een beetje misreden maar was mijn eigen fout een beetje te vlug de baan overgestoken . met een gemiddelde van 23.74 op 73 km was ik zeer tevreden, en dat met nen 26tugger :-D en de aprez-bike was in orde met een biertje op terras in de zon, wat wil een mens nog meer :drunk: bij leven en welzijn tot de volgende
Geert B
Mountainbiker

Post by Geert B »

slooverke wrote:
Br0 wrote:Slechte bepijling en 5 euro voor een gewone TT vind ik veel geld. Nog en geluk dat het mooi weer was.
Als U de enige bent die hier negatieve commentaar geeft over de prijs en het parcours, dan zou ik me toch serieus vragen stellen bij mezelf......... over de TT te Dikkebus vroeg je om geen modder te hebben, en als er hier een mooi perfect berijdbaar parcours wordt aangeboden met 3 bevoorradingen én een hot dog bij aankomst voor de prijs van 5 euro is het te veel geld......... dan heb ik een goede raad, ga overal de BLOSO route's rijden, die kosten niks en tis ook "gewoon" en er heeft niemand werk om iets te organiseren of uit te pijlen....... [-X [-X [-X [-X [-X [-X [-X [-X
+1

Al die commotie over de bepijling snap ik ook niet. Op de 78 geen enkele keer verkeerd gereden, hoogstens eens 10m te ver.
En wat ik voor mijn 5€ allemaal gekregen heb, lees je in mijn vorige post. Binnen 2 weken rij ik ename classic, wat me 17€ zal kosten. Hopelijk krijg ik evenveel als vandaag...
Tommy9001
Mountainbiker

Post by Tommy9001 »

Zelf iets organiseren voor die prijs???

Prachtige organisatie met vriendelijke mensen en idd de pijlen 100m voor de bochten zou beter zijn
Mij goed geamuseerd onder een stralende zon.
Tot volgend jaar!
Fitzy
Mountainbiker
Location: Cannondale Scalpel SE, Cannondale scalpel si, Giant Anthem Pro

Post by Fitzy »

Het was leuk. Heel goede bevoorrading !!!, thnx
delsolke
Mountainbiker

Post by delsolke »

75 km wegrit gereden.
Had wel 1 vraagje:

Ik had de GPS file van de site gedownload, maar de gps file zone me met de koersfiets in een grindpad/offroad stuk (na de 2de bevoorrading, halverwege de ''klim''). Ik heb de groene pijlen gevolgd, maar deze spraken elkaar tegen (je had ook tegengestelde pijlen met een kruis erdoor ofzoiets). Heb dan maar gekozen voor het grindpad (volgens de GPS) en heb direct het parcours teruggevonden.

Nog mensen die dit voorhadden?
jonas_g
Mountainbiker

Post by jonas_g »

Misschien wat out of scope, maar omdat ik aan het wachten ben op nieuwe kettingbladen de wegrit moeten rijden.

Heb me geamuseerd tof parcours goede organisatie en om één of andere reden altijd geluk met weer!

Keep it up!
Stic
Mountainbiker

Post by Stic »

Thuis blijven man ! zeker van goede bepijling en spotgoedkoop. (o)
Dekker
Mountainbiker

Post by Dekker »

Namens de bende Keybones dank aan de vele deelnemers =D> =D>
Met de opmerkingen houden we rekening voor volgende editie.
Het mooie weer 12 en 13 maart 2016 is reeds aangevraagd :-D

Reeds een reeks foto's online op http://www.keybones.be.
foto's worden deze week nog aangevuld

Tot volgend jaar en tot fiets op een of andere toertocht in de streek of iets verder.
Geert B
Mountainbiker

Post by Geert B »

Dekker wrote: Met de opmerkingen houden we rekening voor volgende editie.
Het mooie weer 12 en 13 maart 2016 is reeds aangevraagd :-D

Dat horen we graag =D> Bedankt ook voor de heel mooie foto's op de site.
Post Reply